Dit is wel een lekker begin.
Eindelijk een keer een race waarin er iets gebeurd! Ipv dat we Max 40 rondjes vooraan zien rijden
Ik zou niet te vroeg juichenđ
Toch bizar hoe snel Verstappen op Perez inloopt.
Max en zijn wagen zijn gewoon één. Aan alle kanten te merken dat die twee een geweldige relatie hebben met goede communicatie. Hij vertrouwt de wagen en de wagen vertrouwt hem.
Wat een controle heeft die gast zeg, petje af.
Wat is er gebeurd met Mercedes? Die liggen gewoon op 16 en 18.
Volgens buienradar komt er echt nog wel 'n hoop regen aan over ongeveer 30 minuten, worden nog een hoop pitstops zo haha
Jaloers op de aandacht die Ferrari kreeg rondom strategy.
Aaish, betrapt. Ik was ook jaloers op de aandacht dus vandaar
Als je naar buienradar kijkt en het klopt wordt het nog wel een spectaculair einde met de regen
Here we go!
Volgens mij is er ergens een cursus âhoe ben ik te laat tijdens een banden wisselâ geweest want Red Bull was nu ook te laat.
Zandvoort is toch wel de leukste race zo tot nu toe Te late bandenwissel, safety car, chaos, heerlijk hha.
Ocon toch wel goede keuze met de full wets.
Wow er gebeurt genoeg zo aan het einde
Vind 't doodeng om te zien Heb een keer met zoân bui op de snelweg in Duitsland gereden en toen ik daar vanaf een invoegstrook de snelweg op kwam had ik aquaplaning waardoor ik helemaal ben gaan tollen en tegen de vangrail tot stilstand ben gekomen.
Ik zei net letterlijk, het enige wat ontbreekt is een red flagâŠ
ohhh Perez, wat zuur!
Niet als ze een ronde terug gezet word.
Ja Perez staat derde bij de herstart dus niks aan de hand gelukkig
Wel tof hoe er allerlei delegaties van evenementen van andere landen vandaag komen kijken hoe het in Zandvoort allemaal georganiseerd is.