Formule 1 #2

Die actie van Piastri, heerlijk.

4 likes

Hoop dat Leclerc Norris pakt. :joy:

Ik ook, maar totaal geen vertrouwen in die wagen.

Nee inderdaad.

En wij zeiden net ook al; stel het wordt 1. Verstappen 2. Piastri 3. Leclerc en 4. Norris, dan zou Piastri zich gewoon naar achteren werken zodat Norris alsnog WC wordt. Die kans zit er ook nog in.

Ja McLaren zal idd allerlei strategieën paraat hebben staan zodat er iig iemand met een oranje shirt kampioen wordt.

Norris moet nu echt alles op alles geven en absoluut niet zijn concentratie verliezen gezien hij echt in een mooie positie zit.

2 likes

Zou wel heftig zijn als t straks aankomt op een penalty van Norris :grimacing:

Ik zie het niet meer gebeuren voor Max eigenlijk

Ik vind het echt zoooo spannend (Lando fan), ik durf er gewoon geen vertrouwen in te hebben nog

2 likes

Jij? Lando fan? Had ik niet gedacht aan je avatar :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ze gaan Oscar echt pas pitten als zn banden letterlijk van zn auto vallen he :cry: die jongen maakt helemaal geen kans meer zo

3 likes

Hij doet het echt waanzinnig goed, racet gewoon keihard en neemt risico’s. Ik zie voor het eerst een hele sterke Norris tbh, die haalt het wel.

2 likes

2 stop had ik niet verwacht voor Lando, Max zal 'm zo proberen uit te rijden.

Goed gedaan Norris, mooie race.

@Jeminae geloof je het al? :sunglasses:

Norris gun ik het nog wel maar die Zak Brown echt ugh wat een nare vent is dat.

4 likes

Eindelijk nog iemand die hetzelfde denkt, walgelijke vent. :nauseated_face:

3 likes

Ja nu kan het niet mee misgaan toch?

1 like

Neeh, je bent officieel fan van een F1 Kampioen. :sunglasses:

2 likes

Gefeliciteerd aan de Norris fans :sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:

3 likes

Waarom?

Ik kan hier heel veel woorden aan vuil maken maar vind hem echt de meest onsympathieke, onoprechte, asshole in de hele motorsport :’).

Voorheen was dat Christan Horner overigens.

2 likes

Mclaren heeft Piastri echt schandalig behandeld dit jaar zeg. En dan nu wel opzichtig juichen voor hem.

Nou ja, gun het Norris wel en hij heeft het ook super goed gedaan, op naar volgend jaar!
(Hopelijk een beter jaar voor mijn Hammie :heart:)

3 likes