Formule 1 (Deel 1)

Are you guys still there :disappointed_relieved:

Hahahaha ā€˜nee red jezelf doei tot zo’

6 likes

Hoop zo dat perez hamilton op het laatst nog voorbij kan gaan

1 like

Geloof er niets van dat ze tegen Hamilton zeggen dat ā€˜misschien in de laatste ronde’ Perez hem kan inhalen terwijl Perez in een paar rondjes van +6 naar +3.5 gaat. Misschien gewoon om hem rustig te houden.

Ben dan wĆ©l weer bang dat Hamilton ā€˜oops’ Perez eraf tikt. Al weet ik dan niet of hij levend Mexico uitkomt :joy:

4 likes

Misschien hadden ze Lewis moeten vertellen dat Perez slechts 10 ronden nodig heeft om in zijn nek te hangen. Ben wel benieuwd hoe Hamilton dan reageert.

2 likes

Begin me bijna af te vragen of Bottas wel langs Daniel wĆ­l :joy:

4 likes

Perez gaat lekker!

1 like

Pak hem, Perez!

Hamilton gaat echt geen risico lopen. Als die er nu af gaat is zijn wereldkampioenschap ineens heel veel verder weg.

Denk dat ie achteraf gaat zeggen dat zn auto toch wel een beetje stuk was.

Maar denk dat ie gewoon zit te chillen haha, hij heeft zn mooie pole position award al gehad.

@JustinBieber maar Lewis kan best goed anderen eraf tikken zonder er zelf ook af te vliegen (Verstappen, Albon…)

1 like

De stress bij Lewis :joy:

3 likes

Ff duimen jongens

1 like

Mexico gaat echt helemaal wild als dit lukt straks! :scream:

6 likes

Come on Checooooo

Ik denk echt dat mijn buren denken dat ik gek ben geworden want ik zit in mijn eentje op de bank naar de tv te schreeuwen :joy:

4 likes

Zo irritant dat Lewis niet normaal over de board radio praat :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik heb al van 2 mensen appjes gekregen over het commentaar van Olav, is het echt slecht(er)? Ik kijk de laatste tijd via F1 TV juist omdat ik Olav niet kan uitstaan

Zie op twitter ook commentaar dat t wel lijkt of ie gedronken heeft haha

Olav heeft het de laatste tijd vaker fout dan goed… ik wou dat ik überhaupt commentaar kon uitzetten

Hamilton had weer mazzel met die achterliggers pff

Irritant dat het perez niet lukt.