Formule 1 (Deel 1)

Ik heb het nooit echt goed gevonden haha, maar nu niet per se slechter dan andere keren volgens mij.

Ja vind ik ook hoor. En die (vaak foute) aannames altijd. Vervelend

1 like

Heb inderdaad niet het idee dat Olav vandaag nog slechter is dan normaal…maar goed, het kan ook bijna niet slechter

3 likes

Ik heb nooit last van het commentaar, als ik er helemaal in zit hoor ik toch nietbeat er gezegd wordt. Luister achteraf wel podcasts als ik er een dubieuze situatie was waarover ik meningen wil horen van mensen die er verstand van hebben

Hij maakt foute aannames, maar dat doet hij al 20 jaar. Vind het oprecht niet anders als normaal en hij klinkt helemaal niet dronken ( rare beschuldiging trouwens)

2 likes

Zou het dan toch in de laatste ronde gebeuren? :grimacing:

1 like

Vind Olav absoluut niet dronken klinken en inderdaad een beetje vreemd dat dit gesuggereerd wordt (niet jij hoor)

3 likes

Checo in de laatste bocht, dat zou tof zijn :sweat_smile:

1 like

Ik suggereer helemaal niets, ik kijk zelf met Engels commentaar dus hoor het ook niet. Mensen op Twitter suggereren het.

Wat gebeurde er met de Ferrari’s… Leclerc opeens weer voorbij aan Sainz?!

Grappig dat het inmiddels gewoon normaal is dat Max wint :sweat_smile:

2 likes

Jammer dat hij niet tweede is maar leuk zeg Perez op het podium :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Jammer dat we niet meer horen hoe Max reageert als er gezegd wordt over de boardradio dat ie toch geen fastest lap heeft

1 like

Time for some tequila :cocktail:

3 likes

Leuke boardradio van Checo

Nou wel fijn voor Bottas dat er vandaag in ieder geval wel 1 ding is gelukt.

Hoe tof ziet het eruit waar max zn auto staat :heart_eyes:

2 likes

Echt gaaf voor Checo dat ie zo’n goede race gereden heeft in zijn thuisrace

5 likes

Hoor ze los gaan voor Perez

Aww z’n zoontje :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

I’m so happy we won in my country :sob:

4 likes

Ah hoe leuk dit :heart_eyes: