Formule 1 (Deel 1)

Max is alweer buiten, nog niks bekend verder.

Ik kan dat spannende echt niet meer aan😂

1 like

Nu al zo spannend en het racen moet nog beginnen :joy:

3 likes

Van mij hoeft het ook helemaal niet spannend, het WK zo snel mogelijk binnenharken :see_no_evil:

Wat duurt dit eindeloos lang?
Dalijk krijgen we dat Max de regels overtreden heeft door aan de auto van Hamilton te zitten, = straf. Hamilton geef straf want ja bewijsmateriaal is nu niet meer bruikbaar :woman_shrugging:

Mercedes moest zich om 14.30 NL tijd melden en ze zijn blijkbaar een uur binnen geweest, dus net 10 minuten geleden daar weg. Denk dat we binnen nu en een uurtje? wel iets horen

Ik verwacht dat het met een sisser af loopt

Hahaha zo zenuwslopend dit

F1: post over de verjaardag van Lando Norris
Iedereen: ja ja happy birthday Lando NOW GIVE US NEWS!!

3 likes

2 likes

Ik lees net een opmerking van Helmut Marko dat Mercedes beweert dat Max de vleugel van Lewis heeft beschadigd.

Echt jongens wat een soap wordt dit.

2 likes

Gelukkig is dat onmogelijk, tenzij Max ineens een soort Iron Man blijkt te zijn

1 like

4 likes

Ja het lijkt mij ook onmogelijk. En stel dat Max inderdaad de achtervleugel kan beschadigen door er naar te kijken en misschien een lichte aanraking dan moet Mercedes wellicht helemaal
gediskwalificeerd worden want dan rijden ze
rond met slecht materiaal.

Zhou heeft waarschijnlijk bij Alfa Romeo getekend en bronnen zeggen dinsdag announcement

Arme Gio. Hij is wel goed maar het is nooit heel spetterend geweest

1 like

Dit precies, je vergeet een beetje dat hij er is.

Over ongeveer een half uur waarschijnlijk uitspraak over Verstappen, Hamilton gaat langer duren lees ik net.

50.000€ boete voor Verstappen. Ok :+1:t2:

1 like

Zat trouwens 4,5 uur in het vliegtuig en dacht toen ik lande, meteen kijken naar de straffen. Toen was er nog steeds geen nieuws. Mi gado, duurt echt eeuwig

1 like

Dit is natuurlijk gek wat ik ga zeggen maar gelukkig valt de straf mee voor Verstappen. Ben benieuwd wat de straf voor Lewis wordt.

1 like

Verstappen moet eff 50.000 euro aftikken omdat ie aan een auto zat. :roll_eyes:

Wow wat een bedrag en dan helemaal bizar omdat RB er wsl opgelucht bij zit :sweat_smile: