Formule 1 (Deel 1)

1 like

Ahh vind t toch wel altijd weer sneu als Bottas dan zo afgekraakt wordt overal hoor. Hoop dat ie bij zichzelf denkt: ā€œlaat ze maar lullen, geen van die gasten die aan zo’n tafel zitten hebben gepresteerd wat hij doetā€

1 like

3 likes

Ben zo benieuwd wat dit gaat inhouden :scream:

Ik lees dit net en ben echt benieuwd wat hier gaat gebeuren.

Ohhh ben ook benieuwd. Zou dat dan ook de snelheid kunnen verklaren?

Als ik het goed begrijp zou dit er wel eens voor kunnen zorgen dat hij morgen achteraan moet starten

Kennelijk had Max zelf een probleem aan zijn achtervleugel. Wel erg toevallig dit :sweat_smile:

Ik zie nu dan toch voor me hoe Mercedes de achtervleugels heeft lopen saboteren haha :joy:

Ik kan niet slapen tot ik weet hoe het afloopt met hammie en z’n misschien straf.

1 like

Haha sameeeeee, maar ik moet morgen heel vroeg opstaan want ga op vakantie 🄲

3 likes

Inspecteren…of saboteren? :face_with_monocle: :sweat_smile:

Maar Hamilton mogelijk een diskwalificatie, Mazepin huilend voor de camera…krijg nog bijna medelijden met m’n 2 minst favoriete coureurs :joy:

Als ik het goed begrijp moet Verstappen nu dus ook op het matje komen, omdat ie idd die vleugel van Lewis niet had moeten aanraken :thinking:

Jep, Max moet zich verantwoorden ivm aanraken van de vleugel. Zou Mercedes het daar op gooien?! Dat Max die vleugel gesaboteerd zou hebben ofzo… dat zou bizar zijn

Het zal mij benieuwen. Als dat zo is mag ik hopen dat de FIA er niet in mee gaat, want ga er vanuit dat er een nog heftigere straf op staat als je de auto van iemand anders poogt te saboteren, dan dat je dit bij je eigen auto doet?

Ze hebben toch ook de data en de beelden van de qualificatie. Als ze het nu helemaal op Max gooien word ik knettergek :expressionless: Maar wat Max deed is inderdaad niet slim, al doen andere coureurs het ook (Vettel bijv)

Ik zie t ook meer dat hij eerst bij zijn eigen auto kijkt hoe groot die afstand is vergeleken met zijn hand, en daarna bij die van Hamilton.

2 likes

Ja, hij doet ook amper wat met die hand zoals ik t zie, maar goed ik weet niet hoe de stewards het interpreteren en ook niet wat er in die international sports code oid staat.

Hoe laat kunnen we de uitslag hiervan verwachten?

Max moet 13.30 Nederlandse tijd bij de stewards komen geloof ik. Dus ik denk wel redelijk snel daarna.

Max is nu bij de stewards, Mercedes moet zich over een uur daar melden. Dus duurt nog wel even voor we iets weten denk ik

1 like

Unpopular opinion maar ik hoop eigenlijk dat het meevalt voor Hamilton. Alleen maar omdat het Max een flinke voorsprong zou geven en ik vind dat spannende gevecht juist zo leuk :joy: