Ik heb wel echt het gevoel dat iedereen “alles of niets raced” op dit moment.
LANDO!!!
Lando is oprecht mijn schatje haha. Die hard fangirl hier.
Ho even, mijn avatar is zelfs van Lando, back offfff!
Oh ja ik ook hahaha, echt beschamend, voel me net weer een tienermeisje die juicht om haar idool (alleen ben ik nu 10 jaar ouder ipv mn idool )
@Jeminae OMG!
Als jullie 2 coureurs mochten uitnodigen voor jullie verjaardag, wie zouden dat dan zijn en waarom?
Ik denk Ricciardo en Norris (of Gasly haha)
Lando en DannyRic!
Daar kan je volgens mij echt goed mee lachen
In ieder geval Ricciardo.
Vettel en Alonso!
Vettel vind ik echt een schatje, heb hem eens ontmoet en toen was ie ook zo leuk en vriendelijk. En Alonso omdat ik hem echt een legend vind
En jij?
Nog 10 rondjes, denk dat het Max dan nog wel moet lukken om Bottas in te gaan halen
Ricciardo en norris. Vind ze allebei super komisch en vriendelijk. Denk echt dat je het daar leuk mee kan hebben. En stiekem wil ik sainz er ook graag bij
Dit laat wel zien hoe goed HAM is hoor. Zo snel omhoog had ik nou ook weer niet verwacht
Hamilton gaat (bijna) overal zo makkelijk voorbij.
Lando en Carlos
Maar Valtteri, Daniel, Alex (die telt ook gewoon haha) en Pierre zijn ook uitgenodigd. En George. En Seb. En ok het wordt druk.
Mag ik ook komen?
Ik denk dat ik ook voor Lando en Carlos zou gaan. Ik vind sowieso hun onderlinge dynamiek echt fantastisch en ik heb het idee dat Ricciardo iets te gemaakt is of zo? Maar idd, hij is best welkom.
HIj is natuurlijk sowieso erg goed, maar hij heeft natuurlijk ook wel echt een veel betere auto dan iedereen voor zich tot nu toe en een nieuwe motor, dus ook ergens ook wel te verwachten dit.
Ben benieuwd of Max het nog redt.
Ik kan er niet twee kiezen dus doe er lekker meer. Vettel, Ricciardo, Norris, Gasly en Verstappen. En misschien Yuki gewoon omdat ik hrt zielig vind dat misschien niemand hem kiest
Ik denk in ieder geval Mick! Lijkt me echt interessant opgroeien met een wereldkampioen als vader en dan nu zelf ook rijden.
Met die redenering zouden we Mazepin ook moeten uitnodigen haha