Hahaha ik dacht dit precies. En nog wel meer
Scheelt wel dat Mazepin er waarschijnlijk binnen een kwartier wordt uitgegooid.
Nou Perez opschieten maarrr
Ja maar die heeft niet iets aandoenlijks
Wauw Hamilton heeel mooi gedaan!!
Eerlijk is eerlijk dat was een mooie inhaalactie van Hamilton.
Ja wel bizar van Hamilton hoor, wat een vent. Alsof het ook 0 moeite kost!
Maarre
Al houdt ie die morgen niet vast gok ik
Perez moet zich wel echt de ogen uit de kop schamen. 20 sec achter Max, aan t eind binnen 2 seconden Hamilton achter zich
Ja en zo dichtbij sainz al die rondes en er niet voorbij komen, net zoals vorige week.
Die lauwerkransen
Die sprintrace huldigingen zijn altijd een beetje vaag en ongemakkelijk
Hoe wie wat wanneer heb jij Sebje ontmoet?
Bij de GP van Monaco in 2011! Dus toen was hij met recht nog een “Sebje” . Ik was daar met mijn ouders en zakelijke klanten van mijn vader.
Hij won de race wel!! En was sowieso een spannende race met best veel crashes. Was echt een van de mooiste ervaringen van mn leven tot nu toe. Heb zelfs de kaart nog haha:
Ohhh jaloers! Wat ontzettend tof
Ik denk Verstappen en Norris. Ook omdat ik hun samen heel leuk vind. Maar Leclerc, Gasly en Sainz mogen altijd komen
Ik heb echt een crush op Ricciardo. Ik wil een Ricciardo als boyfriend (die lach en dat karakter bedoel ik dan specifiek) maar kan hem nergens vinden
Lando en Carlos! Lando voor de gezelligheid, Sainz voor andere dingen haha
Ben benieuwd naar de race van vandaag!
Ik betrap mijzelf er op dat ik serieus nerveus ben voor deze race
Haha ik ook, ik voel sowieso elke race wel wat spanning of alles en iedereen goed de eerste paar bochten doorkomt. En nu door het kleine verschil in punten nog meer.
Ik merk een soort van onderscheid tussen de leuke spanning die ik normaal voel (inderdaad of ze goed de eerste bocht doorkomen etc) maar dit is echt andere spanning, ik kan soms gewoon niet kijken omdat de verschillen zo minimaal zijn.