Formule 1 (Deel 1)

Hahaha ik dacht dit precies. En nog wel meer

1 like

Scheelt wel dat Mazepin er waarschijnlijk binnen een kwartier wordt uitgegooid. :grimacing:

2 likes

Nou Perez opschieten maarrr

Ja maar die heeft niet iets aandoenlijks :joy::joy:

Wauw Hamilton heeel mooi gedaan!!

2 likes

Eerlijk is eerlijk dat was een mooie inhaalactie van Hamilton.

7 likes

Ja wel bizar van Hamilton hoor, wat een vent. Alsof het ook 0 moeite kost!

Maarre
6a2cc7910d80c30a0d0d67c47d12dbb1
Al houdt ie die morgen niet vast gok ik :disappointed_relieved:

5 likes

Perez moet zich wel echt de ogen uit de kop schamen. 20 sec achter Max, aan t eind binnen 2 seconden Hamilton achter zich

3 likes

Ja en zo dichtbij sainz al die rondes en er niet voorbij komen, net zoals vorige week.

Die lauwerkransen :joy:

1 like

Die sprintrace huldigingen zijn altijd een beetje vaag en ongemakkelijk :joy:

1 like

Hoe wie wat wanneer heb jij Sebje ontmoet?

1 like

Bij de GP van Monaco in 2011! Dus toen was hij met recht nog een “Sebje” :joy::joy:. Ik was daar met mijn ouders en zakelijke klanten van mijn vader.

Hij won de race wel!! En was sowieso een spannende race met best veel crashes. Was echt een van de mooiste ervaringen van mn leven tot nu toe. Heb zelfs de kaart nog haha:

10 likes

Ohhh jaloers! Wat ontzettend tof

1 like

Ik denk Verstappen en Norris. Ook omdat ik hun samen heel leuk vind. Maar Leclerc, Gasly en Sainz mogen altijd komen :crazy_face:

Ik heb echt een crush op Ricciardo. Ik wil een Ricciardo als boyfriend (die lach en dat karakter bedoel ik dan specifiek) maar kan hem nergens vinden :sob:

4 likes

Lando en Carlos! Lando voor de gezelligheid, Sainz voor andere dingen haha :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

Ben benieuwd naar de race van vandaag!

1 like

Ik betrap mijzelf er op dat ik serieus nerveus ben voor deze race :joy:

1 like

Haha ik ook, ik voel sowieso elke race wel wat spanning of alles en iedereen goed de eerste paar bochten doorkomt. En nu door het kleine verschil in punten nog meer.

1 like

Ik merk een soort van onderscheid tussen de leuke spanning die ik normaal voel (inderdaad of ze goed de eerste bocht doorkomen etc) maar dit is echt andere spanning, ik kan soms gewoon niet kijken omdat de verschillen zo minimaal zijn.