Ja hij is echt opgebloeid vorig en dit jaar, zo leuk
Ik zet er alleen mijn vraagtekens bij
Raar eigenlijk, want hij heeft genoeg nieuwe motoren gehad toch? Hebben ze die dan allemaal gebruikt om te testen om nu de ultieme supermotor bij Hamilton te kunnen plaatsen?
Max over de board-radio
Hij is echt zo’n “stille krachy” ofzo, krijgt veel te weinig credits voor wat hij doet met die auto
Echt ik erger me zo aan hem de laatste tijd.
Leg m’n zoon in bed, ik kom terug en Hamilton rijdt vooraan met 5 seconde voorsprong. Helaas!
En hij reed zo makkelijk die plekken omhoog, als het zo’n enorme verbetering oplevert zou je bijna zeggen gooi dat onderdeel er elke race opnieuw in Dit was toch zogezegd een RB parcours?
Nou ja netjes hoor van Hamilton al met al
5 rondes later en Bottas is toch al een halve seconde dichterbij
Wat voor motor zit daar in dat hij hu al met 5 seconden voorsprong rijdt, wow
Nou Olaf vindt het mooi voor het kampioenschap. Ik vind het te spannend. Mercedes heeft altijd net iets te veel geluk om hier gerust op te zijn
Ja dus even rekenen als de race nog 16 ronden duurt…
Ik denk dat Max na 60 ronden pushen even (letterlijk) het gas terugneemt. Al moet ie dat natuurlijk ook niet te lang doen haha
Perez moet wel zo naar binnen gaan als ze die fastest lap nog willen
Ah Lewis alsof het je maar iets boeit waar Valtteri uithangt.
Ik geloof dat dit wel een beetje voorspelt was dat wanneer Lewis een nieuwe motor in zou zetten deze heel snel zou zijn. De andere kant is geloof ik dat deze nieuwe motor snel vermogen verliest de komende races.
Fingers crossed 🥲
En Lewis ook de hele tijd ‘Red Bull has the fastest car’, maar alleen als ie achter loopt haha
Netjes Perez
Checo fastest lap. Dat is lekkerrr
Snelste raceronde voor Perez dat is toch lekker.