Formule 1 (Deel 1)

Hamilton is deze week ineens helemaal begaan met Bottas, hou op zeg!

Oh nee dit vind ik ZO irritant! Met die vlag!

Die vent doet echt bij elk land ‘Yeah [insert country here] has THE best fans, amazing atmosphere!’

1 like

Ja hij zal m wel gaan missen :joy:

1 like

Heeft er een vogel op Max z’n helm ge :poop::poop::poop:? Haha wat is dat?

Voorafgaand aan de race werd er gezegd dat Lewis weinig vrienden heeft in de paddock en dat geldt ook een beetje voor Toto. Maar als je dan die board radio’s hoort van beide en sowieso altijd die rare commentaren en zichzelf ophemelen snap ik echt wel waarom.

Haha, nou misschien nog wel. Hij krijgt meer last van Russel

2 likes

Niet het beste weekend voor Max.
-7 punten
-€50.000
:joy:

Wel benieuwd waarom Lewis zo populair is ten opzicht van Max in Brazilie? Meeste landen is het andersom lijkt het

1 like

Ja wat is dat :eyes:

1 like

Wordt er nou boe geschreeuwd als Max naar het podium loopt? En hoezo staat Lewis met de Braziliaanse vlag :thinking:

Poh man sorry, maar ik vind Hamilton zo overdreven. Wat een acteur

1 like

Ja denk ik ook, van de week nog op Instagram

1 like

Jij zegt het netter dan wat ik dacht. Maar ik vind Lewis zo onsympathiek en overdreven.

Nu ook met het podium: Lewis negeert Max compleet hoe laat je jezelf toch kennen.

1 like

:joy: :joy: :joy:

2 likes

Mercedes laat zich sowieso best wel kennen dit weekend. Zij spelen vals en doen alsof hen enorm onrecht wordt aangedaan en nu hebben ze al dat onrecht overwonnen.
Maar goed, ik (en wij denk ik) zijn ook wat bevooroordeeld haha

4 likes

Ja ik kijk zeker met een oranje Max bril op. Aan de andere kant ik zie echt wel dat Lewis een fantastische race heeft gereden en dat vind ik wel echt tof om te zien. Waar ik vooral moeite mee heb is een bepaalde arrogantie en continu dat janken en klagen over Max en Red Bull. Afgelopen weekend natuurlijk met die vleugel maar er zijn tal van voorbeelden. Ze laten zichzelf zo kennen…

6 likes

Ik zie al meerdere boze Britten over dat Hamilton geen poppy droeg :joy:

1 like

Helemaal eens! Ik trek dat ook vrij slecht hoor!

2 likes

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

:joy::joy: wat een grappenmakers

1 like

Lewis heeft echt het soort arrogantie waar ik zelf totaal niet tegen kan. Viel me een aantal jaar geleden al op en had al een tijd geen Formule 1 gezien maar vanavond viel het weer op. Wel fijn om te zien dat Max gewoon een nuchtere gozer is die zich nergens wat van aan trekt.

2 likes