En in ander nieuws: Cyril Abiteboul heeft de tattoo laten zetten!
Voor wie niet zien wat het is gelijk: de helft van het oude Renault logo en een honeybadger in het midden
En in ander nieuws: Cyril Abiteboul heeft de tattoo laten zetten!
Voor wie niet zien wat het is gelijk: de helft van het oude Renault logo en een honeybadger in het midden
Ben benieuwd. Vind Olav zân commentaar vaak niet boeiend en Jack zân interviews altijd heel ongemakkelijk, maar toch hebben ze vaak wel leuke gesprekken uiteindelijk en schijnen de coureurs Ziggo ook wel leuk te vinden. Beetje afwisseling van alle saaie interviews. Ben benieuwd hoe viaplay daarop inspeelt.
In ander nieuws, love Seb
Ik vind het stiekem best jammer dat Olav en Jack niet overgaan. Tuurlijk werden er fouten gemaakt en Olav Mol was echt slordig af en toe. Maar ik kijk echt al sinds de jaren 90 of zo en Olav hoort voor mij echt bij de F1.
Sowieso vind ik dat Viaplay helemaal niks, ik wil niet via een of andere app kijken en weer een abonnement op de zoveelste streamingsdienst. Dus ik moet echt nog even uitzoeken hoe ik het volgende seizoen F1 kan gaan kijken.
âFuck this track is coolâ love Valtteri
Ik lees nu ineens ook dat Doornbos ook niet naar Viaplay gaat. Leek er eerst op dat hij als enige wel ging.
Terrring die klap van Leclerc tijdens p2, of ja vooral hoe de auto er uit ziet!
zo fijn dat hij er zelf uit kon! En heel goed dat ze het niet in beeld brachten tot hij eruit stapte.
Hamilton moet zich melden bij de stewards voor het negeren van 2 gele vlaggen in derde training Het gaat allemaal zo spannend worden vanavond en morgen.
Heb er ook echt mega zin in! Morgen gaan we bij mijn ouders eten maar gelukkig wil mân vader het ook kijken (hij wilde eerst ĂŒberhaupt niet iets doen voor sinterklaas want het was formule 1 haha)
Haha hier precies hetzelfde, op dit soort momenten echt blij dat mijn ouders het ook wel boeiend vinden.
Wat een rotsport ook eigenlijk, veel te spannend.
Snap niet hoe mensen F1 saai kunnen vinden haha (al moet ik zeggen dat er in sommige races inderdaad niet zoveel gebeurd, maar alles eromheenâŠdamn ik heb geen nagels meer over joh )
Ik zag voorbijkomen dat als het bij een reprimande blijft, hij alsnog een gridstraf krijgt omdat dat zân derde dit seizoen zou zijn.
Maar zo bekend ben ik niet met deze regels dus weet niet of het klopt.
Geen straf helaas
Voor het negeren van de 2 gele vlaggen niet nee. Maar die andere is nog niet beoordeeld.
Nou lekker met zn tienen chillen in n bocht. Echt waar soms he. Vettel
Ik vind het echt doodeng joh, dit moet toch gigantisch misgaan straks?
Wel spannend, ze kunnen nu echt hun flying lap niet allemaal tot het laatst bewaren, veel te veel risico. Ben benieuwd of dat nog ergens verrassende resultaten gaat opleveren.
Ja is echt, je kan wel de snelste baan ter wereld willen hebben maar eigenlijk is het echt gevaarlijk. Nergens kan je inhalen en F1 is dan nog maar 20 autoâs, moet je nagaan met andere series
Je kan toch ook de snelste baan hebben met iets minder muren en iets meer uitwijkmogelijkheden?
Haha precies
Pfff deze baan is echt niet goed voor mân hart. Ik voorzie veel problemen morgen maar hoop echt dat ik het mis heb!