Formule 1 (Deel 1)

Tadaaaa

1 like

Haha

Mooie dat Max de snelste raceronde te pakken heeft dat scheelt toch weer een punt waar Mercedes echt wel op aaste. En leuk de derde plek voor Alonso.

4 likes

Wat leuk voor Fernando!

1 like

Alonsooooo :partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

Nou ja, Lewis begint met het bedanken van de fans! Dat verwacht je niet toch

Edit:

Hehe, ā€˜I feel fitter than I’ve ever felt’. Ik, nooit.

Lol ja je zag gewoon aan m af dat ik fucking baalde van die snelste raceronde

1 like

Logisch ook toch ?

Jazeker hoor! Maar dat gemaakte, alsof hij vooral heeeeel blij is dat er publiek is. Ik krijg er jeuk van

Ik betwijfel of het gemaakt is. Misschien eerder een cultuur ding. Wij zijn vrij nuchtere botte boeren soms als nederlands volk. Geloof niet dat het niet oprecht is vanuit hamilton.

1 like

Olav Mol gaat niet mee naar NENT en dit is dus zijn laatste jaar.

Was niet altijd fan van hem, iets te slordig soms maar vind dit ook wel weer heel hard en zuur😧.
Hoop nu al helemaal dat Max wereldkampioen wordt zodat hij dat nog kan meemaken.

7 likes

Jack Plooij ook niet, en ik las Rick Winkelman waarschijnlijk ook niet.

Eens wb Olav, hij was de laatste tijd niet altijd even scherp, maar zijn stem hoort toch een beetje bij F1 vind ik. Maar ook aan de nieuwe stemmen gaan we vast wennen.

Weet niet of het went. Jack en olav zijn de formule 1. Weinig commentatoren die zoveel emotie erin hebben liggen. Ik ga ze in ieder geval echt missen en vind het echt een domme zet.

4 likes

Ik vind het ook dom dat ze ze niet meenemen eigenlijk. Ik ben ook echt geen fan van Jack, maar je kunt niet ontkennen dat ze in al die jaren niet megaveel goeie connecties in die wereld hebben opgedaan en gewoon heel veel geruchten al vroeg horen. Dat moet een nieuw team weer helemaal op gaan bouwen terwijl de sport juist mega populair is op dit moment in Nederland.

1 like

Ik ben ook niet echt een Mol stan, maar kan me niet voorstellen dat er straks iemand anders zit. Zijn stemgeluid is verweven met F1.

Ben sowieso niet enthousiast over dat nieuwe platform bij viaplay. Krijg een beetje het idee dat ze iets heel mainstream en super hip willen pluggen.
Nog even los van het feit dat ik dan weer een abonnement op een streamingdienst moet nemen.

3 likes

Ja ik ga denk ik naar f1.com zelf over. Ook stom van ze dat ze geen andere functie voor Olav en Jack in dat team hebben gemaakt, ze kunnen toch ook mee als producer enzo.

3 likes

Mijn vriend en ik overwegen inderdaad ook om voortaan rechtstreeks via F1 te streamen. Zeker als het bij Viaplay ook nog eens een dure grap wordt.

1 like

Ik gun het viaplay nu dus niet. Dus ik ga sowieso via iets anders streamen. Hoop dat ze niet succesvol zijn en snel de rechten terugverkopen aan ziggo :joy:

2 likes

Ik denk ook dat dit ze heel veel Nederlandse klanten gaat kosten, ik hoor iedereen alleen maar negatief over deze beslissing :joy:

1 like

Nouja Viaplay heeft natuurlijk ook de rechten van de Bundesliga, Premier League en darts naast F1. Er blijft niet veel meer over voor Ziggo.

Persoonlijk had ik niet anders verwacht dan dat Olav weg zou moeten eigenlijk… de emotie, kennis over de jaren heen en feiten e.d. zijn natuurlijk leuk om te horen maar hij zag al een tijdje te weinig (of fout) om echt professioneel te zijn. Zeker als je het vergelijkt met het Engelse commentaar. Ben wel blij dat er nu 2 commentatoren komen, die zien altijd meer dan 1.

Ben ook vooral blij dat Rob Kamphues er niet bij gaat zijn haha :joy:

Edit: bedenk me nu dat " hallo vrienden en vriendinnen van de sport" ook weggaat dan hahaha einde van een tijdperk