Formule 1 (Deel 1)

Wow lees de body language van Christian Horner, die zit echt niet op Jos te wachten :sweat_smile:
(ok m’n anti-Jos attitude komt nu misschien iets teveel omhoog haha)

2 likes

Max kan gewoon het beste volgende week hamilton flink eraf tikken😂

Nog beter Bottas tikt Hammi eraf :joy::relaxed: en Max rijdt rustig de wedstrijd uit.

2 likes

Max kan zich het beste door Lewis er af laten tikken en dan samen crashen. Oh wait.

1 like

Die interviews worden nog leuk straks, als je ziet hoe Lando er na de quali al bijstond gisteren zullen ze nu bijna van hun stokkie gaan joh :grimacing:

Wel leuk interview:

4 likes

Max, je gaf Lewis dan wel ruimte maar hij vond het alsnog niet genoeg, je krijgt een -20 grid penalty en een 60sec tijdstraf ok thnks bye :slight_smile:

4 likes

Nou daar komt de extreme viering van Hammi in drie twee een…

2 likes

Hahaha Max denkt byeee

3 likes

Okay, dat valt mee. En dan het weglopen en negeren van Max :joy::joy:

1 like

Hahahhahaha omg hij gaat gewoon weg

4 likes

Oke Max loopt gewoon weg, lol

Dit was een matige podiumceremonie

Had ik ook gedaan als Max zijnde.
Paar races terug was hetzelfde podium en toen werd Max compleet genegeerd tijdens het spuiten van de champagne (en het was nu niet eens champagne maar rozenwater)

4 likes

Terecht dat Max gewoon van t podium afliep

3 likes

Hahahah ik snap hem wel. Zou er ook echt geen zin in hebben. Verplichting afgevinkt en bekijkt t maar

2 likes

Ok can we think about that for a minute? We’ll be 2nd then right, we switch places with Hamilton?
– Eh no, actually Verstappen will be third, we’re also gonna switch Verstappen and Bottas for 2nd and 3rd!

1 like

Ik was ook gegaan. Lekker mn flesje opdrinken en me distantiëren van alle ongemakkelijkheid

2 likes

En dan krijg je niet eens alcohol om je verdriet weg te zuipen maar ROZENWATER :cry:

Heb hier een lach van op mijn gezicht. Love Lando! Ik vind het jammer dat we de laatste races bijna niks van hem zien.

1 like

Bij wijze van spreken zo’n jongen die een mug nog vangt en netjes buiten zet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like