Wow lees de body language van Christian Horner, die zit echt niet op Jos te wachten 
(ok m’n anti-Jos attitude komt nu misschien iets teveel omhoog haha)
Max kan gewoon het beste volgende week hamilton flink eraf tikken😂
Nog beter Bottas tikt Hammi eraf 
en Max rijdt rustig de wedstrijd uit.
Max kan zich het beste door Lewis er af laten tikken en dan samen crashen. Oh wait.
Die interviews worden nog leuk straks, als je ziet hoe Lando er na de quali al bijstond gisteren zullen ze nu bijna van hun stokkie gaan joh 
Wel leuk interview:
Max, je gaf Lewis dan wel ruimte maar hij vond het alsnog niet genoeg, je krijgt een -20 grid penalty en een 60sec tijdstraf ok thnks bye 
Nou daar komt de extreme viering van Hammi in drie twee een…
Hahaha Max denkt byeee
Okay, dat valt mee. En dan het weglopen en negeren van Max 

Hahahhahaha omg hij gaat gewoon weg
Oke Max loopt gewoon weg, lol
Dit was een matige podiumceremonie
Had ik ook gedaan als Max zijnde.
Paar races terug was hetzelfde podium en toen werd Max compleet genegeerd tijdens het spuiten van de champagne (en het was nu niet eens champagne maar rozenwater)
Terecht dat Max gewoon van t podium afliep
Hahahah ik snap hem wel. Zou er ook echt geen zin in hebben. Verplichting afgevinkt en bekijkt t maar
Ok can we think about that for a minute? We’ll be 2nd then right, we switch places with Hamilton?
– Eh no, actually Verstappen will be third, we’re also gonna switch Verstappen and Bottas for 2nd and 3rd!
Ik was ook gegaan. Lekker mn flesje opdrinken en me distantiëren van alle ongemakkelijkheid
En dan krijg je niet eens alcohol om je verdriet weg te zuipen maar ROZENWATER 
Heb hier een lach van op mijn gezicht. Love Lando! Ik vind het jammer dat we de laatste races bijna niks van hem zien.
Bij wijze van spreken zo’n jongen die een mug nog vangt en netjes buiten zet.