Nja met een stofzuiger 
Ik kon tijdens de race niet meepraten (mān telefoon moest even voor babyfoon fungeren) maar wat een race hey⦠Pf, ben echt benieuwd waarmee de FIA nog komt.
Het was een bizarre race en ik ben echt heel benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren.
Hmm nog 1 reprimande voor Lewis en dan 10 plekken gridstraf. Kom maar door met een reprimande dan voor dat achterop rijden 
Who Maxā ogen spuwen echt vuur zo boos is hij.
- Nee
- Nope
- No way
- Sowieso niet
0 stemmers
Klinkt leuk dat tien plekken gridstraf maar met de huidige Mercedes motor is ie zo weer naar voren gereden.
Hmm maar die Mercedes motor is volgende week weer een stuk minderā¦
Ik vrees dat Max een straf krijgt en Hammi niks.
Ja, dit denk ik ook.
Vind wel echt dat hij gigantisch gegroeid is in de afgelopen jaren. Hoe hij eerder echt regelmatig ontplofte, Ocon een duw gaf, op de baan soms echt niet fair was. Denk dat Max een paar jaar geleden die plek ook echt niet aan Hamilton terug had gegeven.
Dus dat hij hier met zoān boos hoofd niet iedereen verrot scheldt vind ik opzich nog winst 
Ja dit vind ik zo bizar? Je kan letterlijk op papier zien dat t niet zo is? 
Oh Lando 
Oh heerlijk!
De fia heeft bepaald dat Verstappen schuldig is aan de botsing, hij krijgt er 10 seconden bij en 2 punten op zijn licentie⦠
Ongelofelijk
Jezus, wat een onzin
Ik heb zoān zin in dit weekend als ben ik stiekem ook wel een beetje nerveus 
Ik merk alleen wel dat ik me soms een beetje kan ergeren aan iedereen die nog nooit een keer F1 heeft gekeken en nu precies denkt te weten hoe het dit weekend gaat lopen. 

In ieder geval nog zoān vijf minuten voor de eerste vrije training 
Haha omg ja, dit jaar zijn er echt meer dan ooit fans bijgekomen die dan 3 keer kijken en als Max er in de eerste ronde afgaat het weer afzetten. En dan wel bijdehante opmerkingen maken over bijvoorbeeld vorige week.
Kimiās laatste raceweekend!!
Exact dit, dat is zo irritant.