Formule 1 (Deel 1)

Haha ik snap de mensen die te zenuwachtig zijn om te kijken echt niet :joy: dit is toch echt waar je voor kijkt als liefhebber! Wat een prachtige race wordt dit.

Heel mooi filmpje dit :heart:
Zet alle haat op Hamilton even mooi in perspectief. Wat een legende is dat. Hopelijk wordt Max er ook zo een :fire:

4 likes

Haha ja ik ga mezelf ook nog niet gek maken nu met de voorbeschouwing. Denk dat ik hem aanzet in de opwarmronde.

2 likes

Ik ga zo de keuken in voor hapjes bij de race. :tipping_hand_woman:t3:

1 like

Dit filmpje is wel echt heel heel mooi

Haha dat wordt dan waarschijnlijk f*** off I don’t give a **** pieeepp piepp

5 likes

Ik ben ook al heel de dag een beetje zenuwachtig, zo’n wee gevoel in m’n maag haha. Nog n klein halfuurtje tot de start!

Bwoah

2 likes

Mijn vriend kijkt altijd álles rondom F1 en ik vind er geen reet aan. Maar zelfs ik vind het vandaag spannend voor Max, hoop zo dat hij wint. Echt bijzonder om zoiets misschien mee te maken.

Ga je huilen van geluk als Max wint?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Het meest belangrijke van vandaag

Sterker nog ik had gisteren al tranen bij de pole. Ik ben een watje en serieus nerveus en dan komen de emoties snel :joy:

3 likes

Zat al te janken bij de jumbo commercial.

3 likes

Ik heb al een confettikanon naast mij liggen :joy:

1 like

Mijn vriend is echt niet zichzelf. Ik wil heel graag nu weg uit huis maar ik moet wachten op het berichtje van iemand anders om te gaan. Zit bijna te denken of ik diegene niet gewoon alvast kan gaan ophalen

1 like

Nog minder dan 15 minuten :scream_cat::scream_cat::scream_cat:

Wowww dat ze zo tegenover elkaar werden gezet hahaha

3 likes

Hahaha super gaaf

2 likes

Haha ja echt mega bombastisch

1 like

Oh god ik kan niet meer hoor met die zenuwen

4 likes

Die muziek er ook onder :joy:

Ben echt in staat om de komende 3 uur in mijn auto te gaan zitten. Ben zo gespannen dat ik niet eens durf te kijken….

1 like