Formule 1 (Deel 1)

OK OK MANIFESTEREN HELPT!
Norris P1
Verstappen P2
Sainz P3

4 likes

Dat ik nu bijna moet huilen bevestigt wel dat ik PMS heb geloof ik.
Ik ben echt geen diehard fan, maar als ik lees dat Mercedes Max aan het pesten zijn, dan maakt het dat ik dit wel echt heel mooi vind.

4 likes

Jammer van het geboe

4 likes

Desalniettemin: great crowd! :joy:

1 like

Wat een clown is die man toch.

2 likes

Ik ben echt een watje want ik was zo blij met pole dat de tranen in mijn ogen sprongen.

6 likes

Ik vind het ook zo spannend voor morgen! Ook omdat ze nu op andere banden beide starten!

Ok ik kreeg hiervan tranen in m’n ogen :sob:

Fijn ook dat er ook ouders van drivers zijn die wél snappen hoe je een mondkapje draagt :slightly_smiling_face:

9 likes

Mazepin doet niet mee vandaag, hij heeft corona.

En Mazepin is niet toevallig in de buurt van Lewis geweest? :wink:

5 likes

Hahaha dat zou wel de anticlimax (no pun intended) van het jaar zijn

Dat is helemaal waar maar ergens ook wel komisch. Het hele land op stelten, iedereen zit helemaal klaar voor de race en dan komt het bericht dat Lewis niet rijdt :joy:

Ik vraag me sowieso af hoe dat zit. Dan wordt de reserverijder ingevlogen maar naar wie gaan de punten die deze rijder bij elkaar rijdt? Ik zit heel hard te denk hoe dat vorig jaar ging maar dat ben ik even kwijt.

1 like

Ben echt al zo zenuwachtig…

2 likes

Same ahhhhhh

Ik had net een bericht getypt maar perongeluk verwijderd geloof ik :sweat_smile: dus opnieuw haha:

De punten zijn gewoon voor de coureur die rijdt. Hulkenberg heeft vorige jaar als reservecoureur gereden en staat gewoon in het klassement met die punten. Die punten worden wel opgeteld bij het constructeurskampioenschap.

Ja nu je het zegt weet ik het weer.

1 like

Maar je mag alleen rijden in de race als je iig in 1 training hebt geraced. Dat is hier niet het geval, dus er is geen vervanger.

Kubica, die Räikkönen 2x verving toen hij Covid had, haalde geen punten maar eindigde wel hoger dan Mazepin. Daarom staat Kubica 20e en Mazepin 21e, in een toernooi van 20 drivers :clap:

6 likes

De voorbeschouwing is begonnen en de zenuwen slaan toe hier.

Ik vind iedereen die nu al kijkt heel sterk, ik twijfel bijna of ik na de start in tune :joy:

1 like

Ik geloof dat ik de voorbeschouwing nog wel ga trekken maar dat ik straks bij de start wel echt stress ga hebben :joy: