Formule 1 (Deel 1)

Tof die beelden van de helm van LeClerc.

Ik snap niet dat de Fia zegt dat Hamilton zijn voorsprong tegen het einde van de lap al had ingeleverd want iedereen ziet toch dat Hamilton een heel deel van het circuit heeft afgesneden. Binnen 6 rondes bijna +2 voor Hamilton op Max, dan kan je toch niet stellen dat Hamilton er geen voordeel van heeft gehad?

Vorige week was dit nog een tijdstraf voor Max en nu is er no investigation necessary?! Ik kan er met mijn hoofd niet bij.

10 likes

Hoeveel Mercedes betaald aan de stewards?

1 like

Sorry… :pleading_face:

Waar kan ik een Gofundme opzetten voor een naamswijziging???

3 likes

Het is juist een mooie naam maar niet als je het associeert met deze sport :imp:

1 like

Vind dit zo jammer voor de sport ook. Wordt echt gemeten met 2 maten en als Lewis nu wint zal iedereen zeggen dat het (mede) door de FIA komt. Echt stom

4 likes

Hamilton zijn auto rijd echt een stuk sneller dan max. Vandaar het gat ook.

1 like

Oh ze zeggen dat Max ā€œforced his position thereā€. Ik vind dat alweer zo stom, straks verliest ie en zit je hier eeuwig mee in je hoofd :sob:

En waarom rijdt Hamilton steeds snelste racerondes? Hallo Max, ik had anders verwacht op die zachte band :cry:

Hahaha echt zo kut. Ik lees/hoor nu echt overal kutfia etc en anders hoor ik mijn naam nooooit dus dit is gewoon ook raar

1 like

Dat hebben we gisteren anders niet gezien, dat heeft Hamilton zelf ook gezegd. Daarbij rijdt Max nu op soft en Lewis op medium. Ik ga er nu echt nog vanuit dat het voordeel komt door leaving the track.

Je kan de tijden zien. Hamilton rijd keer op keer sneller dan max. Dat heeft niks met de advantage te maken ook. Niemand had gister verwacht dat max pole zou pakken en dat komt echt door de toe die perez hem gaf. Anders had hij die pole niet gekregen.

2 likes

Dat is waar.

1 like

Haha wauw ik ook

Ik vermijd dit topic normaal gesproken omdat ik het niet zo op Max heb en de Max bias niet zo goed kan handelen, kunnen degenen die hier hetzelfde in staan dit bericht even liken zodat ik weet dat ik niet de enige ben? :joy:

Edit: niet dat ik nou zo’n Lewis fangirl ben trouwens, toen ik nog echt regelmatig F1 keek waren Alonso, Vettel en Rosberg mijn favoriete coureurs

7 likes

Oke ik heb nu ruzie met mijn vriend. Ik vroeg aan zoontje van bijna 4 wie er ging winnen. Zegt die draak doodleuk Lewis Hamilton, met achternaam en al :scream::sob::joy:.

Nu heb ik het volgens hem gejinxt en komt het door mij dat Lewis nu op 1 rijdt hahahahaha. Hij is zo snel gepikeerd rondom sport-dingen, zo grappig en schattig.

Please pray for me dat Max toch wint :crossed_fingers:. Anders ben ik vanmiddag waarschijnlijk single.

11 likes

Dan ben ik natuurlijk heel benieuwd hoe jij tegen dat moment aan keek!

We horen niet alles van de boardradio natuurlijk dus wie weet heeft Mercedes zich ook laten horen. Maar ik denk dat die stiekem blij zijn met no investigation? Anders hadden ze kunnen gaan voor tijdstraf voor Max voor ā€˜forcing another driver of the track’? Zeker gezien de comments van Michael Masi naar RB

1 like

Net als het zoontje van Doornbos :joy_cat: Die is 3 en zei ook Hamilton

3 likes

Ja het zijn echt nog Vettel en Alonso voor mij hahaha :joy::joy:

Nee ik zou het wel heel gaaf vinden als Max wint natuurlijk maar zou er ook niet kapot van zijn als het niet zo is. Vind Hamilton ook echt een legend en snap die haat ook niet zo.

Ik vind dit wel echt de perfecte laatste race. Ik trek me van de Max bias niet zoveel aan.

4 likes

Haha ja hij bracht mij op het idee om het te vragen. Vind Robert echt een leuke man trouwens.

Oke opletten weer!

1 like

Ik denk trouwens wel dat als Hamilton die plek had teruggegeven hij Verstappen alsnog had ingehaald. Als je die rondetijden ziet

4 likes