Formule 1 (Deel 1)

Mijn man zit nu ook te chagrijnen naast me. Dus ik zei joh had je reeel gezien zonder je Max bril wat anders verwacht dan? Nu is hij boos :joy:

1 like

Nou Perez, laat zien wat je kan :crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:

7 likes

Ik kneep ‘m echt even met Max en leclerc die de baan afschoot.

1 like

Qua karakter heeft Hamilton een grotere gunfactor wat mij betreft. Maar toch hoop ik dat Max wint

Ben wel echt een noob hoor, moet nog veel vragen stellen tussendoor aan mijn man, dus het is nergens op gebaseerd maar gewoon omdat het me vet lijkt om dit stuk geschiedenis mee te maken :grin:

2 likes

Ik zie op twitter ook meerdere mensen uit engeland(die ook in de motorsportwereld zitten) dat gravel dit wel opgelost had. Klopt wel, dan had Lewis zichzelf vastgereden

1 like

Plan B!

1 like

Oh daar had Max geluk.

1 like

Max mag wel wat rust gaan zoeken want hij wordt slordig en dat is zonde.

2 likes

Snap de haat ook niet zo goed. Iedereen doet alsof die enkel nu een wereldrecord gaat zetten vanwege een snelle auto. Maar lewis is echt een mega coureur.

4 likes

Mag ik hopen dat Perez Lewis zo van de baan af tikt :relaxed:

1 like

Het gaat mij er meer om dat ik Lewis hartstikke onsportief vindt (want tuurlijk, hij is gewoon een ontzettend goede coureur).

2 likes

Haha ja precies. En wat @McApple nu zegt zou ik echt een anticlimax vinden eigenlijk (niks tegen jou hoor haha :joy:)

2 likes

Wat een held die perez!

1 like

PEREZ!!! Held!!!

1 like

Woehoeeee Perez!!!

2 likes

Checoooooo :two_hearts::two_hearts::two_hearts::two_hearts:

1 like

Perez love u

Hamilton is een goede coureur maar ook echt wel een jankerd

6 likes