Formule 1 (Deel 1)

Huh

:clown_face:

Opvallend wel zo snel een reactie (al lag Russell er wel al af natuurlijk), + Russell rijdt volgend jaar voor Mercedes

6 likes

Toch ook wel leuk om Lewis nu een keer als 2e te zien :grimacing:

3 likes

Mercedes de beste auto, Redbull de beste driver :sunglasses:

4 likes

Ja kom op zeg. Ik had al helemaal niks met Russell maar dit bevestigt t wel, kleuter

1 like

Nou vind Lewis nu echt geen jankerd hoor, moest het mij zijn zou alles wat te dichtbij mij kwam kapot gaan vrees ik haha. Zo winnen is prachtig, maar zo verliezen is helemaal kut natuurlijk
Lewis reed gewoon 12sec voor en dan dit

Niet dat ik rouwig ben natuurlijk haha

11 likes

Aaah Lewis mn babe. Netjes van hem

5 likes

Eens!

Wel heerlijk die beelden van Wolff 🄲

7 likes

Mijn man had de race uitgezeten ( hij kijkt al 30 jaar F1 en trok het niet meer). Ik bleef stiekem op m’n telefoon verder kijken en heb echt gegild dat hij de race weer moest volgen toen de safety car opgeroepen werd :joy: wat een einde!

11 likes

Wat een mooie reactie van Lewis.

1 like

Haha aah ja, ik vind het ergens wel zielig voor Lewis want ben ook gewoon fan van hem. Maar voor Toto… lekker man

3 likes

Wie zei dat haar fysiotherapeut had gezegd dat Max in de laatste bocht zou winnen? Briljant :joy:

9 likes

Wauw FIA!!! HAHAHAHA

ā€œIt’s called motor racingā€

16 likes

RB heeft het gewonnen op tactiek. Dit kan elke race gebeuren. Ik vond het geweldig, deze laatste ronde is er maximaal geracet. En qua banden zat RB gewoon beter omdat ze hadden gepit.

Maar als het andersom was geweest had ik het wel klote gevonden trouwens. Maar Masi tegen Toto in die boardradio haha…

4 likes

De board radio van toto en Michael :grimacing:

7 likes

Ok dit maakt het weer goed. Wil m’n naam nog wel even houden :laughing:

4 likes

hee geri halliwell haha

4 likes

HIND gaat het volkslied zingen haha wat?
Ik zie of hoor dr niet maar okƩ

2 likes

O ja jeetje ik was het alweer vergeten

1 like

Toto Wolff is bijna een karikatuur.

Ik snap Hamilton zijn reactie nu wel hoor, so close en je werkt hier zo hard voor. Ik had waarschijnlijk mijn auto regelrecht richting het hotel gereden en was daar alles gaan zuipen en mn kamer kort en klein slaan.

21 likes