Huh
Opvallend wel zo snel een reactie (al lag Russell er wel al af natuurlijk), + Russell rijdt volgend jaar voor Mercedes
Toch ook wel leuk om Lewis nu een keer als 2e te zien
Mercedes de beste auto, Redbull de beste driver
Ja kom op zeg. Ik had al helemaal niks met Russell maar dit bevestigt t wel, kleuter
Nou vind Lewis nu echt geen jankerd hoor, moest het mij zijn zou alles wat te dichtbij mij kwam kapot gaan vrees ik haha. Zo winnen is prachtig, maar zo verliezen is helemaal kut natuurlijk
Lewis reed gewoon 12sec voor en dan dit
Niet dat ik rouwig ben natuurlijk haha
Aaah Lewis mn babe. Netjes van hem
Eens!
Wel heerlijk die beelden van Wolff š„²
Mijn man had de race uitgezeten ( hij kijkt al 30 jaar F1 en trok het niet meer). Ik bleef stiekem op mān telefoon verder kijken en heb echt gegild dat hij de race weer moest volgen toen de safety car opgeroepen werd wat een einde!
Wat een mooie reactie van Lewis.
Haha aah ja, ik vind het ergens wel zielig voor Lewis want ben ook gewoon fan van hem. Maar voor Toto⦠lekker man
Wie zei dat haar fysiotherapeut had gezegd dat Max in de laatste bocht zou winnen? Briljant
Wauw FIA!!! HAHAHAHA
āItās called motor racingā
RB heeft het gewonnen op tactiek. Dit kan elke race gebeuren. Ik vond het geweldig, deze laatste ronde is er maximaal geracet. En qua banden zat RB gewoon beter omdat ze hadden gepit.
Maar als het andersom was geweest had ik het wel klote gevonden trouwens. Maar Masi tegen Toto in die boardradio hahaā¦
De board radio van toto en Michael
Ok dit maakt het weer goed. Wil mān naam nog wel even houden
hee geri halliwell haha
HIND gaat het volkslied zingen haha wat?
Ik zie of hoor dr niet maar okƩ
O ja jeetje ik was het alweer vergeten
Toto Wolff is bijna een karikatuur.
Ik snap Hamilton zijn reactie nu wel hoor, so close en je werkt hier zo hard voor. Ik had waarschijnlijk mijn auto regelrecht richting het hotel gereden en was daar alles gaan zuipen en mn kamer kort en klein slaan.