Formule 1 (Deel 1)

Christian kijkt zoooo trots :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Wat mooi ook deze overwinning voor Olav en Jack maar ook voor Honda.

6 likes

Hij kijkt zo als Wim-Lex van de week bij Amalia :joy:

6 likes

Een van die Coronels zei dat toch? Laatste ronde laatste bocht

2 likes

Ja Tom Coronel roept dat al maanden. Hij is ook in Abu Dhabi. En elke keer als hij dit voorspelde werd hij vaak voor gek verklaard maar hij heeft gewoon gelijk gekregen

10 likes

En straks moet ik dus alle confetti in huis op gaan ruimen :joy:

5 likes

Dit was de beste finale die we ons hadden kunnen wensen denk ik. Geen crashes, fair racing, heerlijk

9 likes

32 likes

image

Het was me weer een waar genoegen met jullie

7 likes

Kreeg dit ook net hahahaha

7 likes

Wat een seizoen he, slecht voor m’n hart deze race ook omg. Perez wat een legend
Nu al zin in maart

5 likes

Niet helemaal mee eens. Gebaseerd op deze race had Hamilton de overwinning verdiend.

Over het hele jaar verdient Verstappen natuurlijk het wereldkampioenschap natuurlijk 100% dus het komt allemaal wel goed uit zo. Maar dat je als Hamilton fan nu een beetje extra zuur bent snap ik ook, het werd ineens wel in een paar seconden beslist.

3 likes

Wat een fantastisch seizoen, want een geweldig einde en wat heb ik het leuk met jullie gehad. Doen we in 2022 gewoon weer over wat mij betreft!

6 likes

Nouja hij was sneller inderdaad maar Max heeft gewoon eerlijk gewonnen in die laatste ronde. Daarbij is het, zoals jij zelf ook al zegt, gelukkig niet alleen gebaseerd op deze race haha. Met je laatste zin ben ik het zeker eens!

10 likes

Ik lig helemaal dubbel :joy:

17 likes

Wooeoeoeoe

1 like

Holy shit wat was dit. Geen stem meer over joh

2 likes

Mijn hormonen gaan sowieso vrij goed op alle testosteron :drooling_face::drooling_face:

4 likes

Echt he, ik vind ze ook allemaal heet ongeveer :joy: Behalve Max, dat blijft toch redelijk een hork.

3 likes

Ik vind zelfs Max lekker momenteel haha :sweat_smile:

6 likes