Zou echt zuur zijn als ze het nu nog terugdraaien
Racen doe je op de baan. Niet in een kantoortje na de race.
Op NOS 1 gaat het nog veel over Max
Mij is het ook gelukt om te bestellen! Twee hoodies en een shirt
Hij was vroeger wel een RGK zeg met die stekels
Geen idee of dit klopt hoor. Maar het lijkt wel vooral uit Toto te komen en dat Hamilton het accepteerde.
Het gaat inderdaad om het racen op de baan en niet naast de baan. En daarbij is dit overduidelijk een fout van de FIA niet van Max.
HAHAHAH dat zei ik net tegen mijn vriend
Om half 8 de uitspraak
Eerste protest is al afgekeurd, voor inhalen achter sc
De fia heeft 10 minuten geleden zelf een facebook post geplaatst dat max heeft gewonnen, ze kunnen hier haast toch niet meer op terugkomen?!
Thank god
Waar lees je dit?
Jemig, wat een stomme gang van zaken zo. Maar de beslissingen van die FIA zijn al langer onderwerp van discussie toch? Jammer dat het daar zo vaak over moet gaan
Je kan Twitter in de gaten houden, daar worden dit soort dingen meteen op gepost. Zoals @Drawster deelde.
Ik vind het wel triest dat Mercedes een team aan advocaten meeneemt naar een race, alsof ze het al hadden voorzien als ze niet winnen, ze maximaal gaan protesteren.
Dankje!
Super nerd misschien, maar ik zit samen met mijn vriend een live stream te kijken die momenteel dit continue zit te checken geen idee hoe die heet, maar wel makkelijk in dit geval haha.
Het voelt raar dat het nu voorbij is. Bij voetbal zijn er altijd 36 herhalingen, praatprogrammaâs, shows, nabeschouwingen, en nu niks? Ja F1 cafĂ©, maar dat duurde ook maar een half uurtje volgens mij
Sowieso, wat ga ik nu doen met mân weekenden? Nog 98 dagen tot de eerste race van 2022 en hopelijk in de tussentijd nog DTS!
Shitjes ik word hier misselijk van!
Wat een gedoe dit. Echt spannend opnieuw.
Vind het heel gek van Ziggo. Had echt een uitgebreide nabeschouwing verwacht. Zat er helemaal klaar voor. Echt zo stom