Nou idd…
Er zat ook genoeg tijd tussen dat moment en de ceremonie waar ze dat dan wel hadden mogen zeggen
Ali B cringe
Maar ik heb toch de hoodie kunnen preorderen voor mijn vriend, hij stond er later toch weer op haha
wat is die toto toch een ongelooflijke zelfingenomen zak met een te kort lontje
Blijven refreshen! Je hebt heeeel veel geduld nodig, want op elke pagina krijg je weer een paar keer die foutmelding, maar uiteindelijk kom je er wel door!
Ik heb het tshirt voor mn vriend besteld, idd na elke stap loopt de site vast maar steeds verversen en wachten en toen deed ie het uiteindelijk toch
Haha ik wil die hoodie voor m’n vriend voor kerst hopelijk later deze week meer geluk
Jongens Max is gewoon wereldkampioen
Ik had gehoopt op een avondvullend programma met interviews en terugkijken enzo, maar er is niets?
Jaa ik had dit ook verwacht
Hij is besteld!
Echt jammer. Ben nog niet klaar om met m’n leven door te gaan
Waar is die hoodie te bestellen?
Verstappenshop.nl
Er gaan geruchten dat Mercedes naar het Hof van Arbitrage voor Sport gaat stappen. Dan zou het nog maanden gaan duren. Is niet te hopen dat dit klopt dan.
Bron is GPblog trouwens en zij hebben het weer ergens anders vandaan
Dit zou echt te belachelijk voor woorden zijn.
Belachelijk. Plus als ze zouden winnen wat ik niet verwacht dan wil je hem toch niet op die manier lijkt me?
Ben benieuwd naar de nasleep.
RB heeft nooit succes gehad met de protesten na de race volgens mij, hoop daarom dat Mercedes ook geen succes heeft.
Eigenlijk wel kinderachtig, als je zo wereldkampioen moet en wilt worden.