Ik las ergens dat het zou kunnen dat de race ongeldig verklaard wordt, maar dat zou voor Max alsnog niks meer uitmaken want dan zou hij alsnog wereldkampioen zijn
Snap niet waar ze dan de moeite voor zouden doen.
Maar dit is toch ook weer super stom voor de rest van de coureurs die punten gepakt hebben? Alsof die er wat mee te maken hebben gehad verder
Ik begreep dat ze hoopten dat de herstart nietig verklaard zou worden, en daarmee dus de overwinning van Max.
Zo, dat is even een andere kant die we zien. Kan toch ook niet anders dan dat zoān gespannen persoon na zoān wedstrijd helemaal los moet komen.
Deze foto, mijn hart jonges.
Dit zou echt heel vreemd zijn want dan āstrafā je coureurs (niet alleen Max) vanwege beslissingen die de wedstrijdleiding maakt.
Is het ook, maar ik begreep dat dat was waar mercedes voor ging. Dus vanuit die hoop is het wel te snappen dat ze die moeite namen. Kans is natuurlijk nagenoeg nul, maar ik snap dat ze het proberen. Zou RB vast ook gedaan hebben als het andersom was geweest.
Ik snap het tot zoverre dat ik begrijp dat ze gisteren in protest zijn gegaan want dat zou RB ook gedaan hebben maar aan de andere kant denk ik ook nee is nee. En omdat het dan (zoals het er nu naar uitziet) het voor het CAS te brengen vind ik wel ver gaan.
Ja vind ik ook hoor.
Ze schijnen toch wat terug te krabbelen nu⦠Ben benieuwd.
In veel internationale media vonden ze Verstappen wel de rechtmatige winner trouwens!
Waar een avond in de kroeg al niet goed voor is
En Christian Horner schijnt al terug naar de UK te zijn gevlogen in het geval het toch tot een protest komt, om zo alles voor te kunnen bereiden. Arme vent, kan niets eens van de overwinning genieten zo.
Ik snap de controverse, maar hallo Silverstone. En zo nog tientallen andere momenten waarop er ook controverse was en het muntje Hamiltonās kant op viel.
Ze waren allebei terechte winnaars geweest maar deze race was hoe dan ook met controverse geƫindigd (finishen achter de VSC lijkt me ook niet de bedoeling).
Er zijn dit seizoen idd echt veel momenten geweest die nog verder aangevochten hadden kunnen worden. Fia heeft dit seizoen vaak niet goed gehandeld
Ook al trekken ze het in (wat ik hoop hoor!) is het evengoed wel echt jammer dat je bij zoān grote sport op zoān belangrijk moment de wedstrijdleiding beslissingen maakt die in strijd lijken te zijn met hun eigen regels.
Hoe kom je hierbij dan?
Haha ben nog steeds aan het nagenieten en alle tweets en filmpjes aan het bekijken.
Deze is zo mooi ook:
Dat zegt de FIA zelf. Dat ze artikel 48nogwat niet helemaal hebben nageleefd (over die safetycar), maar dat volgens een ander artikel de wedstrijdleiding uiteindelijk beslist en dat dat leidend is.
Dan hebben ze in mijn ogen nog steeds hun eigen regels nageleefd. Snap je wat ik bedoel?
Ja haha ik snap wat je bedoelt. Maar tegelijkertijd is het ook wel supervaag. Alsof bij voetbal de regel is dat je een penalty neemt vanaf 11 meter maar dat de scheidsrechter ook de bevoegdheid heeft om te beslissen dat het ook 12 of 10 meter mag zijn afhankelijk van de wedstrijd.