Formule 1 (Deel 1)

Heerlijk dat pessimisme, zo zat mijn vriend er ook bij. Ik bleef positief en toen zei hij al cynisch ‘nou, jij blijft wel hoop houden zeg’. Tja. Laatste ronde hè.

1 like

Hahahaha was deze helemaal vergeten

Oh joh als je van iedereen een oude avatar moet onthouden hahaha

1 like

Haha je had dit wel echt mooi voorspeld!
De reacties eronder van iedereen hier die aan het kijken waren zijn ook mooi :rofl:

Trouwens ook gewoon nog steeds geen update of niets op het Mercedes Twitter kanaal. Dus alleen de uitslag van het eerste protest en dat in beroep wilden gaan.
Niets over het constructeursschap. Niets over de laatste race van Bottas voor Mercedes (na afloop van de race bedoel ik dan dus specifiek).
Triest, al helemaal richting Bottas, ook met name vanwege de overwinning die ze wel binnen hebben gehaald.

5 likes

Denk dat ook de Admin dronken is.

Nee ik snap wat je bedoeld. Is zeker niet leuk richting Bottas.

1 like

Goede zet denk ik!

10 likes

Nou inderdaad, lijkt me een prima plan!

Na feestende (en dronken) Toto en Bottas beelden. Deze is ook leuk van Max 🥲

Hahaha die heeft ook een kleiiiin drankje gedaan zoals hij al zei

Zou dit dan een drunk text van Toto geweest zijn? :joy:

7 likes

Deze is ook zooo tof! Ik zit nog steeds op de Verstappen wolk :rofl:

1 like

Whahaha dat zou wat zijn
Mercedes: komt al naar de GP toe met een van de grootste advocaten van de UK mee en wil een rechtzaak starten.
Also Mercedes: Toto Wolff die Max dronken appt dat ie het kampioenschap verdient.
:joy:

6 likes

Toto heeft mij dit seizoen meerdere fantastische gifjes geleverd.

5 likes

Toto Wolff gif verzamelpost:

Heb van dronken Toto nog geen gif alleen :sweat_smile:

13 likes

Misschien een biecht, maar ik zou Toto wel doen

9 likes

Oh lachend :drooling_face:

4 likes

Ik hoor de woorden ‘no mikey’ nog elke dag in mijn hoofd. Die wanhoop, zo lekker.

6 likes

Ok ik ben te slaperig om goed genoeg te kunnen zien of dat hem echt is, maar zo ja, wat een baas en wat zou ik graag op dat feest zijn hahaha

https://www.instagram.com/reel/CXeuuB3DjHv/?utm_medium=copy_link
Geluid aan, vrij essentieel

Deze is ook leuk :sweat_smile:

5 likes

Laatste dag voor Mercedes om officieel protest in te dienen! Vanavond is het gala en dus de uitreiking :trophy:
Maar ik lees met op gpblog dat ze het protest zeer waarschijnlijk niet gaan doorzetten en dat Hamilton daar toch een zeer grote rol in heeft gespeeld (hij wil de wereldtitel niet winnen in de rechtbank). Want die advocaat denkt wel dat ze een goede zaak hebben. Ik vind overigens die advocaat echt als de duivel klinken (ook als je zijn eerdere zaken hoort), krijg er de rillingen van brrr

4 likes

Hamilton is echt klasse! Zo snel al Max kunnen feliciteren en nu dit. Ik vind het team van Mercedes verder echt helemaal niks, inclusief die russell.

9 likes

Mercedes ziet af van beroepszaak en feliciteert Verstappen met wereldtitel

https://www.ad.nl/formule-1/mercedes-ziet-af-van-beroepszaak-en-feliciteert-verstappen-met-wereldtitel~a1832f29/

Goede keuze👏 Op naar volgend seizoen

13 likes