Formule 1 (Deel 1)

Haha ja dat over het gewicht :joy::joy: ik zat ook echt van wat klets je nou? Je zag ook echt de verbazing bij Coronel.

Ik krijg ook een beetje het idee dat ze dat waar ziggo soms commentaar op kreeg: te veel op de hand van Max. Met man en macht proberen te vermijden dat ze dat ‘verwijt’ ook gaan krijgen. Sowieso denk ik dat een buitenlands (in dit geval Scandinavisch) bedrijf minder goed aanvoelt wat de Nederlandse kijker wil zien.

2 likes

Ja dat is waar! Ach het zal vast wennen…

1 like

Wat een leuke kwalificatie!

2 likes

Jammer voor Verstappen maar hoe leuk dat Ferrari pole staat en Mercedes 5 & 9 :open_mouth:

8 likes

Wow echt wel nice van Ferrari hoor! Hoe tof als je daarmee gaat vechten om de titel ipv met Mercedes.

5 likes

Echt leuk begin voor Ferrari! Hopelijk wordt het een spannend seizoen tussen Verstappen, Sainz en Leclerc.

En zonder al te veel podiums voor Hamilton :sweat_smile:

3 likes

Wauw wat tof hoe goed haas gereden heeft!!! Vgm wordt dit echt een interessant en spannend seizoen, de teams zitten elkaar qua tijd echt op de hielen

4 likes

Heerlijk dat Ferrari mee doet, heerlijk dat Mercedes niet zo lekker gaat en wat kut dat McLaren echt bagger is

En als ik jullie was zou ik niet overstappen naar F1tv, het Engelse commentaar is wel top maar ik ben net tijdens de kwalificatie 5 keer mijn verbinding kwijt geraakt.

2 likes

Dit was mijn beeld bij F1tv, bedoel je deze tellers?

Ja die inderdaad maar zo te zien is het een layout/layover van F1 zelf. Heb het idee dat het voorgaande jaren minder aanwezig was.

2 likes

Voor mijn gevoel was het vorig jaar wat meer donkergrijs en semi doorzichtig inderdaad. Wel even wennen dit!

Ja nu je het zegt. Vond het nu veel aanweziger.

Dat is wel gewoon design van F1 geloof ik.

Oh mijn verbinding bleef t gewoon goed doen.

Ik keek wel terug, dus misschien lag het daar aan. Hopelijk kunnen we morgen de race wel live kijken

2 likes

Oh wat gek, hier ging het juist perfect met f1tv…

Bij mij liep het geluid niet synchroon bij ViaPlay… heel irritant.

Mijn verbinding bij F1 was ook prima

2 likes

Misschien een tip :blush: viaplay werkt bij mij tot nog toe prima overigens!

1 like

Hier was het beeld ook echt ruk met terugkijken :expressionless: Ik weet nog niet of ik het morgen ga kijken, heb zelf geen F1tv of Viaplay (en ben zo nieuw in de sport dat ik nog niet weet of ik dat aan wil schaffen). Misschien in de kroeg.