Nee kan ik in ieder geval nog niet vinden! Wel engelse ondertitels. Maar live ondertitels zijn niet je-van-het…
Ik vind F1 tv echt ruk werken tot nu toe. Bij het switchen tussen de kanalen moet hij steeds bufferen en ik kan de app niet via AirPlay op mijn tv krijgen. Ligt niet aan mijn internet, want de rest doet het gewoon. Nu moeten we dit weekend F1 kijken op mijn iPad terwijl we een mooie grote tv hebben staan (luxeprobleem). Gelukkig volgende week overstappen naar KPN met Viaplay
Nog steeds veel geklaag over de beeldkwaliteit op Twitter, maar ik heb de app op m’n TV gedownload (Samsung) en het ziet er nu echt prima uit.
Ondanks dat ik Viaplay nog steeds bagger vind heb ik er wel weer zin in. Hopelijk wordt het weer een fantastisch seizoen. Zal weer vele weekenden hier doorbrengen.
Ik vind het best verfrissend dat er nu meer vrouwen presenteren. Was Olav en Jack echt wel zat
Ik ben echt de enige die Jack en Olav mist he?
Ik mis vooral Robert zijn uitleg. Vind hem echt heel leuk altijd
Nee ik mis ze ook echt enorm. Het voelt toch anders zonder ze…
Ja ik mis ze ook hoor! Die voorbeschouwing is toch oersaai zo met die Albers!
We zijn niet de enige ook. Gran prix radio is momenteel overbelast.
Nee hoor ik mis ze ook. Wat ik vooral mis is het enthousiasme bij al die mensen van viaplay. En ik irriteer me ook een beetje aan de gigantische hoeveelheid presentatoren. En gisteren tijdens de trainingen werd er ook door boardradio heen gekakeld.
Weet je wat ik denk ik ook mis is een soort chemie. Bij Ziggo zat er een ploeg die zo enthousiast was en veel lol had met elkaar en dat mis ik hier.
Weet iemand of de tellers (rondetijden etc) bij F1tv doorzichtig zijn? Bij Viaplay wordt een groot deel van het beeld ‘bezet’ door alle tellers en overzichten dus ben benieuwd hoe het daar zit. (Kan mij dus niet meer bedenken hoe dat vorig jaar was)
Dat Viaplay is echt om te janken.
Verfrissend ja, maar ze praat wel echt de grootste onzin dus echt een aanwinst vind ik het nog niet🥲
Haha als je Twitter moet geloven vind de grote meerderheid viaplay bagger. Ben benieuwd of ze wat met al die kritiek gaan doen. Heel veel mensen klagen ook over het haperen van de app.
Ja ons beeld stottert non stop via de tv app. Is niet te kijken zo. Plus dat commentaar het gaat echt he-le-maal nergens over. Als dit zo doorgaat neem ik f1
Vind die presentatrice echt een domme doos zonder verstand van F1. Nu al irritant.
Ja en dat zegt zo’n Amber Brantsen voorafgaand aan de kwali ‘ja het kan gebeuren, niet verversen etc’ dan denk ik: je laat mensen dik geld betalen voor het zien van de race dan moet je toch zorgen dat het werkt. Het is allemaal zo amateuristisch.
Ja kan er met mijn hoofd niet bij dat je dit wegkaapt van een goedlopend ziggo sport en je zooi dan zo slecht op orde hebt.
Ja dit is het denk ik. Ik was zeker niet altijd fan van het hysterische commentaar bij ziggo, maar dit is wel het andere uiterste. Je mist nog de passie voor de sport. Commentaar en ook de analyse moet wat mij betreft ook voor wat extra beleving zorgen.
Dit is dus was geld doet. Ziggosport was prima. Tuurlijk Olav en Jack maakten af en toe fouten in hun commentaar en een groot deel van het team
had een grote oranje bril op. Maar ze hadden lol, chemie, verstand van zaken en systemen die werkten.
Nu hebben we een paar b keuze commentatoren en een paar excuus vrouwen
(Sorry ben echt heel negatief over Viaplay)
Ja soms maakte ze een fout. Maar deze commentatoren hebben echt geen inzicht in racen en doen dit niet met hun hart zoals olav en jack dit deden. Fouten maken mag, maar onzin verkopen vind ik wel iets anders.
Die vrouwelijke presentatrice beweerde dat gewicht van driver niet uitmaakte. Terwijl redbull gister nog een onderdeel wou verwijderen want dan was de auto een kilo lichter en dat maakt verschil. Hoe ben je dan nog serieus te nemen🥲