Leuk voor Ferrari, doodzonde van Perez, dat gunde ik hem echt niet. Hamilton verdiende geen podiumplek nu.
Ja ze zeggen heel veel, maar mkjn hoofd maakt hier een grote brij van ofzo.
Oke echt belangrijke momenten heb ik niet gemist, maar iets meer rust in t commentaar zou ik fijn vinden𤣠voel me nu een boomer
Hahaha ja ik heb precies hetzelfde!
Huilen ditš
āThe other two driversā hij kan de naam niet eens zeggen haha
Ik vind dat toch zo arrogant over komen.
Sainzā:heart:![]()
Eindelijk Ferrari terug, dacht dat het langer zou duren.
Hamilton: "unfortunate for those other two drivers."
noem ze gewoon bij naam vriend en je mag ze ook wel bedanken
@Teigetje bang dat ie het hele seizoen zo gaat doen tegen RB
NOS zend 18:10 een samenvatting uit van de race. Ik ga denk ik maar eens kijken wat ze daar doen.
Laat zich wel kennen zo hoor
Leuk volkslied dit wel. Kijk m staan hahaha pikkie ![]()
Dit is de eerste keer dat ik het hoor
Lijkt wel draaimolenmuziek
Hahhahaha pijnlijk maar toch grappig
Er zijn ook niet heel veel andere sportevenementen waarbij je het Monegaske volkslied zult horen denk ik ![]()
Ferrari dat het Italiaanse volkslied zingt is wel echt leuk haha
Nou ben benieuwd naar ons leaderboard bij F1 Fantasy!
Klopt, maar ik heb hetzelfde nu bij het Italiaanse. Al vind ik die wel mooier.
Weet niet welke instrumenten ze gebruiken. Hebben ze een draaiorgel gehuurd ofzoš
Boh ik erger me zo erg aan de mensen van viaplay. Ze praten echt onzin na onzin. Wat een kansloze bedoeling.
Mensen met f1TV hoe was jullie ervaring vandaag? Ik wil overstappenš„²
Daar praten ze vooral VEEL. Ze moeten elkaar echt even tot stilte manen als er een boardradio te horen is. Er zitten wel mannen die er al 20 jaar zitten dus ze hebben er wel echt verstand van. Ik vond het wel vrij intens. Als het goed is krijgen wij morgen kpn met viaplay, dus dan kan ik even vergelijken
Ja ik heb het hierboven ook gezegd wat @Duif zegt. Het is zoveel gepraat dat je hoofd er ƩƩn brij van maakt. Vind het voor de zondag beetje too much denk ik. Boordradios worden nog net gehoord, maar ik heb doorgaans tijd nodig om dat wat er gezegd wordt te verwerken.
Ook praten ze zoveel dat ze soms niet door hebben wat er precies gaande is. De stuurproblemen van Verstappen had F1 TV bijvoorbeeld niet door (wel dat er iets aan de hand was). Dat heb ik toen op de nos blog gelezen.
Waar ze bij Viaplay heel veel spraken hullen ze zich bij NOS in stilte ![]()