Klopt, maar ik heb hetzelfde nu bij het Italiaanse. Al vind ik die wel mooier.
Weet niet welke instrumenten ze gebruiken. Hebben ze een draaiorgel gehuurd ofzo😭
Klopt, maar ik heb hetzelfde nu bij het Italiaanse. Al vind ik die wel mooier.
Weet niet welke instrumenten ze gebruiken. Hebben ze een draaiorgel gehuurd ofzo😭
Boh ik erger me zo erg aan de mensen van viaplay. Ze praten echt onzin na onzin. Wat een kansloze bedoeling.
Mensen met f1TV hoe was jullie ervaring vandaag? Ik wil overstappen🥲
Daar praten ze vooral VEEL. Ze moeten elkaar echt even tot stilte manen als er een boardradio te horen is. Er zitten wel mannen die er al 20 jaar zitten dus ze hebben er wel echt verstand van. Ik vond het wel vrij intens. Als het goed is krijgen wij morgen kpn met viaplay, dus dan kan ik even vergelijken
Ja ik heb het hierboven ook gezegd wat @Duif zegt. Het is zoveel gepraat dat je hoofd er één brij van maakt. Vind het voor de zondag beetje too much denk ik. Boordradios worden nog net gehoord, maar ik heb doorgaans tijd nodig om dat wat er gezegd wordt te verwerken.
Ook praten ze zoveel dat ze soms niet door hebben wat er precies gaande is. De stuurproblemen van Verstappen had F1 TV bijvoorbeeld niet door (wel dat er iets aan de hand was). Dat heb ik toen op de nos blog gelezen.
Waar ze bij Viaplay heel veel spraken hullen ze zich bij NOS in stilte
“Ik heb geen beeld” hahahhaha
Vind dit weer leuk:
Kevin Magnussen eindigt als vijfde. De Deen, die onlangs Nikita Mazepin verving bij het team, pakt daarmee tien punten voor het Amerikaanse team, dat vorig jaar niet een punt wist te pakken.
Ik moet zeggen dat het me wel meeviel! Hun interviews vind ik nog een beetje stroef en niet zo veel zeggend, maar het commentaar tijdens de race vond ik wel ok. Vond het hinderlijker dat de stream soms haperde en de kwaliteit niet zo goed was.
Had ook op tweede scherm op m´n Ipad de tracking aan (dat je een tekening van de baan ziet en dan de stipjes van waar de racers op de baan zijn) en dat vond ik wel een leuke toevoeging! Alleen liepen die een beetje voor op het racescherm op m’n tv dus dat was wel heel irritant haha
Ik had 0 problemen met de stream (wel vanuit het buitenland gekeken, geen idee of dat uitmaakt) en het commentaar was prima vind ik.
Ja niet te doen, studioshow/pitstraat/race commentaar vond ik écht om te janken. Vreselijk domme uitspraken, opvul-gelul, weinig dingen waarvan je denkt: dát is nou leuk om te weten oid. Aan de vragen die gesteld worden op het circuit ga ik geen woorden vuilmaken (als je aan meerdere coureurs niets anders kan vragen dan: wat een teleurstelling zeg, vertel…), studioshow zelfde. Hoop écht dat ze hard gaan werken met alle feedback die ze gehad hebben.
En zoooooooo gekleurd, en dan zeggen mensen nog dat dat ook zo erg was bij Ziggo. Nou ik heb ze bij Ziggo nooit tijdens de race horen zeggen: wat zou het lekker zijn als die bandenwissel van Leclerc helemaal fout gaat
Plus niet kunnen pauzeren, terugspoelen of vanaf het begin kijken vind ik echt pre-historisch. Beeldkwaliteit is ondermaats voor de huidige tijd. Heel jammer dat ze dit soort dingen gewoon niet op orde hebben bij aanvang.
Geen ervaring mee, maar zag een advertentie voorbijkomen van Social Deal, die tickets verkoopt voor Spa volgens mij. Denk dat dat wel legit is!
Niet vergeten, als je je fantasy team wil aanpassen moet dat volgens mij voor morgen!
Ben maar even van McLaren als constructor afgestapt
Smart move
Hahaha
Ja volgens mij kan het tot een uur voor de kwalificatie! Zodat je de vrije trainingen nog kan meepakken om te checken of je de goede coureurs hebt haha
Oh, nog beter!
Belangrijkste nieuws van de week:
https://www.ad.nl/formule-1/aanval-op-saoedisch-oliedepot-rookpluimen-nabij-f1-circuit~a4f70af5/
Ben benieuwd hoe dit verder gaat en of de race echt doorgaat
NOS en Nu etc. berichten er ook over. Ik ben benieuwd of de race kan doorgaan.
Eigenlijk bizar dat ze nu überhaupt met FP2 bezig zijn terwijl dit speelt.
Maar blijkbaar soortgelijk iets is vorig jaar ook al gebeurd daar tijdens de Formula E? Vrij absurd allemaal.
Ja, buiten dat het belachelijk is lijkt me dit ook heel slecht voor je gezondheid? Racen in de buitenlucht vlakbij zo’n dikke rookwolk.
Oh kun je hem wel nog gewoon aanpassen? Ik had het gisteren geprobeerd maar er gebeurde niks (en omdat je meestal Fantasy met één vast team speelt toch? Tenminste met een andere sport waarmee ik het doe wel haha) want ik wil ook heel graag van McLaren als constructeur af