Op die beelden was niks te zien, alleen de crash.
Het is een soort gentlemens agreement dat ze de beelden van de crash niet herhalen totdat zeker is dat de betrokken coureur veilig is, Viaplay begon vrijwel direct met herhalen. Er was toen nog niks over de toestand van Mick bekend, dus dat was echt vrij slordig. Vooral omdat de 2 race commentatoren het er nog over hadden dat ze de beelden niet herhalen, en ze nadat ze âterug naar de studioâ gingen wel direct gingen herhalen.
Ja dit inderdaad! Eerst werd er specifiek gezegd dat ze niet zouden herhalen dus ik dacht nog âoh wat netjesâ. En toen inderdaad in de studio volop herhalenâŠ
Sowieso ook het commentaar van die 2 eikels in de studio. Die ene kwal âik stapte altijd gewoon uit na een crash huhuhuâ en het bleef maar gaan over dat dit Haas veel geld zou gaan kosten en of ze dat wel hadden. Was echt gĂȘnant
Ja net alsof hij voor de lol blijft zitten inderdaad en voor de lol crasht? Echt rot toch op manâŠ
Ja en in sommige gevallen mag je ook niet uitstappen wegens letsel. Echt belachelijk commentaar
Hier loopt ie eigenlijk heel goed, zowel via app als zender, alleen de eerste vrije training van vorige week een paar haperingen. Heb je enkel de app of via je provider (dus ook een zender)?
Ik lees hier heel veel klachten over op Twitter maar ik heb hier vorig weekend en gisteren/vandaag geen last van gehad. Wel vervelend want ik snap wel dat dat je kijkplezier bederft.
Oh wat irritant lijkt mij dat! Wij hebben een smarttv en kijken dus via de viaplay applicatie op de tv. Weet niet of dat wellicht invloed heeft?
Weet iemand hoelang voor de race F1TV met de uitzending begint?
Hebben jullie dan dat abbo van âŹ7,99 bij F1 TV? Ik vind straks âŹ12,99 echt te veel voor Viaplay, maar baal nu ook dat ik niet (makkelijk) kan kijken. Vorige week heb ik volgens mij een illegale stream gekeken, maar ja dat is ook niet mijn bedoeling voor het hele seizoen
Ik heb hem voor âŹ64,99 per jaar.
Heer-lie mijn hele F1 Fantasy stort in elkaar hahaha.
Wat een zegen zou het zijn als Olav Mol & Jack Plooij NLs commentaar zouden gaan voorzien voor F1 TV
Ik kijk viaplay via de app can mijn tv en dat gaat goed.
Arme Tsunoda, zo lullig nu al problemen. Echt een pech weekend voor hem.
Geeft weinig vertrouwen ook voor red bull. Ze moeten echt beter. Vorige week Gasly in de fik en max en perez eruit.
Casten met de F1 tv app lukt niet via telefoon en laptop, dus nu maar met HDMI kabel
Dat probleem is hier ook! Met HDMI werkt het gelukkig wel goed.
@Barbati het is geloof ik wel mogelijk om het commentaar van Olav Mol onder F1TV te zetten maar geen idee hoe dat precies werkt.
Ik ben echt pro meer vrouwen in de sportverslaggeving, maar ik vind het op de grid bij Viaplay echt tenenkrommend slecht nu. Ik was geen fan van Jack, maar dit is zeker niet beter.
Ben benieuwd naar de race!
Het is echt vreselijk, die interviews. Was nooit groot Olav/Jack fan maar ik wil ze teruggg
Bizar om de crash van Mick vanuit de auto te zien.