Oooh wat een fijn beeld om te zien dat mick op de brancard staat te babbelen en wijzen
Die vragen die Amber ook stelt in de studio aan de mannen.
Oh en Giedo heeft alles al eens meegemaakt. "Ja maar toen ik ⦠"
Wij luisteren daarom GrandPrix radio. Dan hoeven we haar niet te horen
Vinden de voor-, nabeschouwing en het commentaar van ViaPlay helemaal nietsā¦
Maar hoe kut ook als je ineens een uur moet volpraten, na een tijdje is zo ongeveer alles wel gezegd lijkt me. Ik vind die 2 mannen wel echt een partij mansplainers zeg, gadver
Ik heb vanaf het begin van deze kwalificatie grandprix radio aanstaan en het geluid van Viaplay uit en dat is zo fijn. Vooral wanneer ik dit dan lees.
Ja ik doe het haar ook zeker niet na. Maar inderdaad die twee mannen erbij zo.
@Ananas @McApple Loopt het geluid dan ook wat synchroon met beeld? Dan probeer ik dat zo aan te zetten. Ik kijk alleen al op de chromekast, dus hoop dat dat dan beide kan.
Wat een irritant haperend beeld bij viaplay
Ja bij mij wel. Je kunt dmv een slider het geluid aanpassen en af en toe tellen Jack en Olaf mee met het tellertje bovenin beeld van de uitzending waardoor je m gelijk kan zetten. Bij mij werkt dat prima.
Wat wel grappig is is dat zij volgens mij via F1tv
kijken en ik kijk Viaplay en net tijdens de rode vlag merkte je dan dat zij soms dingen vertelden over de baan en ik dan de studio zag. Tijdens de race
zelf gaat het verder prima omdat we dan hetzelfde zien.
Mn vriend regelt de boel maar je kan het geluid van GrandPrix Radio handmatig synchen met ViaPlay. Goed luisteren naar wat ze zeggen of dat overeenkomt met wat je ziet. En zoals nu met de kwalificatie tellen ze ook vaak af waardoor je het makkelijker kan checken. Maar dat kost soms nog wel wat tijd om goed te krijgen haha. Maar alles beter dan het stomme commentaar van ViaPlay
Perez pole hoe leuk
The mexican minister of defense has become the prime minister!
Echt heel leuk voor Perez, zān eerste pole! Wel jammer dat Max op P4 start.
Yess wat ontzettend leuk voor Perez!
Ah Checo, zo blij. Hopelijk zān 3e win morgen!
Mick rijdt morgen niet, ookal is hij fysiek oke na de crash
Vond het echt heel fijn dat F1 niet de hele tijd de crash bleef herhalen. Twijfelde nog om te switchen naar Viaplay maar voorlopig blijf ik toch bij F1
Ja echt een foute zet van Viaplay. Als ik het goed begreep waren ze zelfs de beelden aan het herhalen toen nog niet bekend was dat hij okƩ was?
Eerlijk gezegd heb ik dit niet gemerkt. De regie van de F1 zapt altijd weg wanneer er geen duidelijkheid is over de coureurā¦
Het herhalen van de crash is verder toch niet respectloos? Het gaat er meer om dat je niet wil dat er beelden naar buiten komen waarop bijvoorbeeld een live op tv coureur sterft, of ernstig letsel te zien is.
Maar dat was nu toch ook niet duidelijk? In eerste instantie wist Viaplay niet hoe het met Schumacher ging.