Ik kijk op een Waalse zender (BE) maar ik word gekkkk van dat Franse praten doorheen de radio’s. Enige wat ze zeggen is j’ai pas compris, nou ik ook niet als je er blijft doorheen praten
Ik zit zi in de zenuwen
Hoe luisteren jullie naar olav? Kan je dat op je tv laten afspelen of niet?
Ik word he-le-maal gek van de onzin die ze bij viaplay blijven verkondigen. Het is gewoon genant.
Ik heb het geluid van mijn tv gemute en ik stream de Grand Prix radio app vanaf mijn tablet naar mijn radio boxen. Gisteren heb ik gewoon via mijn telefoon geluisterd en tv gemute.
Ze zijn ook gewoon geen seconde stil? Ik word er helemaal gek van. Die ene commentator klinkt ook alsof hij een slecht Tell Sell product verkoopt.
De hoeveelheid gepraat maakt me nog niet eens zoveel uit. Maar de onzin die ze uitkramen is echt ongelofelijk. Van maar weinig klopt iets. Deze 2 hebben gewoon echt geen verstand van F1 en waar ze naar kijken🥴
Ik noem ze knabbel en babbel op steroids en vind Viaplay ook niet om aan te horen. Ben ook echt blij dat Olav en Jack te beluisteren zijn via de app en ook echt mijn complimenten aan Grand Prix radio dat ze dat zo snel op orde hebben gekregen.
Guys, zei Hamilton nou dat zn banden nog oke zijn??? Dat heb ik m nog nooit horen zeggen
Ik dacht dat je dit zei over de Engelse commentatoren, ha ha.
Mag wel op witte. Hij moet toch nog wisselen en komt dan laag uit.
Klinkt echt als F1 tv, kan het nauwelijks aan. Kunnen ze een keer hun klep houden
Nou Red Bull is niet de enige met betrouwbaarheidsissues blijkbaar. Een na de ander gaat eraf.
Er blijven er weinig over zo
Bizar dat zoveel auto’s stuk gaan.
The fuck is dit allemaal
Rondje 38 geeft ongeluk. 3 autos die eruit vallen
Wat zitten ze dicht op elkaar, spannend!
Spannend hoor weer
YES
Edit: godver leclerc pakt hem terug
No