Dit is zo spannend maar ook zoveel leuker dan de battles met Hamilton vorig jaar.
Pfff m’n hart.
Nou! Zo fijn om eens gevechten te zien zonder dat er gejankt wordt door de ander. Gewoon fair racen dit.
Die herhalingen, hou daarmee op!
Ik zou echt niet zo’n auto kunnen besturen, als ze mee kijken vanuit de auto word ik al helemaal gek van al die lichten
Kom op Max!!
Yessssss wanne race
![]()
![]()
![]()
Mooi mooi mooi, knap zeg!
Mooie race hoor, al vind ik het wel jammer om te zien dat zo veel auto’s stilvallen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes wat een mooie overwinning voor Max en wat een gave strijd met LeClerc. En Magnussen die voor Hamilton finished ![]()
Mooi duel. En jammer dat perez net buiten het podium valt, die had zeker een plekkie verdiend.
En Hamilton doeiii
Die reactie van LeClerc ![]()
Norris heeft ook nog wat kunnen inhalen. Maar dat kwam misschien ook deels door die uitvallende autos
Ik vind het zo leuk om te zien hoe Max en LeClerc met elkaar strijden en ook hoe ze met elkaar omgaan. Ook die duimpjes naar elkaar omhoog. Dat zag je Hamilton nou nooit doen.
Zooo jammer voor Checo maar blij met die mooie eindstrijd!
Ja beetje jammer dat er maar 13 auto’s zijn gefinisht uiteindelijk
![]()
Maar als McLaren-fan blij met Norris op 7! Hopen dat Daniel bij z’n thuisrace straks ook wat puntjes kan sprokkelen.
En Max en Charles zijn zo leuk samen, dat ook het eerste is wat ze zeggen ‘dat was leuk!’
Hopen dat ze niet een giga crash krijgen en het dan vechten wordt haha
Iets heel anders: ik ben aan het kijken voor een buggy voor mijn baby en je hebt dus buggy’s van het merk Hamilton, Leclerc en MacLaren. Ik neem dit serieus mee in mijn besluit, de Hamilton is het goedkoopst maar die wil ik liever niet want Hamilton ![]()
Hahaha nou gebaseerd op dit seizoen zou ik sowieso voor de Leclerc gaan! En dan lekker racen met de andere buggy’s ![]()