Mijn vriend gaat morgen vanuit de nachtdienst kijken, ik word bijna altijd wel wakker als ie thuiskomt dus misschien dat ik wel even ga kijken haha
Ik kijk even of ik dan vanzelf wakker wordt of het een uurtje later kijk, met de f1 tv app kan je het ook later kijken
Ik kijk altijd live met vrienden aan de andere kant van de wereld. Meestal moeten zij om 6u op om te kijken, dus ik mag niet zeuren
Heeft iemand enig idee of je het met Viaplay terug kan kijken? Wil eigenlijk gewoon niet op mān telefoon kijken morgen als ik wakker word en dan de race starten.
Nee kan volgens mij nietā¦
Ik ga sowieso de wekker zetten en gewoon kijken, zonder twijfel haha
Terugkijken kan, als de race over is.
Ja ik heb dus vanavond nog een feestje dus ik vind 7 uur wel heel erg vroeg Als het weer om 8 was geweest dan had ik het nog overwogen.
Ik zet ook een wekker
Ik ga ook een wekker zetten! Vanavond op tijd naar bed
Ik heb een feestje vanavond dus dat wordt terugkijken
Haha ah ja snap ik! Ik heb geen feestje echt, maar ga waarschijnlijk wel pas rond 3 uur slapen. Maar ik heb wel de luxe dat ik na de race nog 2 uurtjes kan slapen haha
Ik ga mijn wekker zetten!
Ik lees net dat Albon is gediskwalificeerd vanwege te weinig brandstof in de auto? Wat een flutseizoen voor Williams tot zover.
En Stroll een gridstraf door die crash met Latifi.
Mijn wekker staat al aan. Blikje red bull staat al in de koelkast
Ik ga daarna gewoon lekker verder slapen haha
Wel terecht voor zover ik kon zien op de beelden.
Heb er zin in jongens. Misschien ga ik dan toch ook een wekkertje zetten
Hier ook de wekker gezet (6:59 )
Wekker staat hoor! Zolang het niet iedere werk is sta ik er graag vroeg voor op hoor, geen probleem
Heb net drive to survive afgekeken
Nu ga ik live kijken ook. Tot morgen!
06:45 wekker
Haha zo leuk dat er wel zoveel gaan kijken! Dan zet ik de wekker ook maar en is het hopelijk lekker druk in dit topic.