Ik vind het zo leuk om te zien hoe Max en LeClerc met elkaar strijden en ook hoe ze met elkaar omgaan. Ook die duimpjes naar elkaar omhoog. Dat zag je Hamilton nou nooit doen.
Zooo jammer voor Checo maar blij met die mooie eindstrijd!
Ja beetje jammer dat er maar 13 autoâs zijn gefinisht uiteindelijk
Maar als McLaren-fan blij met Norris op 7! Hopen dat Daniel bij zân thuisrace straks ook wat puntjes kan sprokkelen.
En Max en Charles zijn zo leuk samen, dat ook het eerste is wat ze zeggen âdat was leuk!â Hopen dat ze niet een giga crash krijgen en het dan vechten wordt haha
Iets heel anders: ik ben aan het kijken voor een buggy voor mijn baby en je hebt dus buggyâs van het merk Hamilton, Leclerc en MacLaren. Ik neem dit serieus mee in mijn besluit, de Hamilton is het goedkoopst maar die wil ik liever niet want Hamilton
Hahaha nou gebaseerd op dit seizoen zou ik sowieso voor de Leclerc gaan! En dan lekker racen met de andere buggyâs
Natuurlijk heb je ook de MAXi-cosi! Spaar ze allemaal.
Het gaat er toch niet perse om dat hij persoonlijk slecht wordt weggezet? Hij vindt dat ze dingen teveel aandikken of anders laten lijken dan de werkelijkheid. Hij werkt er zelf in ieder geval niet aan mee.
Ricciardo irritant en aandachtshoer? Hoe dan haha
Waarschijnlijk is dit exact waarom âDrive to surviveâ door Max wordt uitgekotst haha
Krijg net een melding van grand prix radio dat Hamilton zou gaan stoppen, weet iemand wat daarvan waar is?
Wat is je mening nu?
Volgensmij komt dat uit die podcast van hun waarin ze het hebben over de mentale problemen van Hamilton. Dus denk dat iets is wat een van hun gasten vermoed (ga het straks nog wel even luisteren). Maar zolang het nergens anders voorbij komt, is het alleen maar speculatie.
Lig met mijn laptop in bed te kijken
Ik ook nog in bed haha. Vind dit ook wel wat hebben, zo nog een uurtje slapen
Wow wat gaan ze heen en weer in die auto
De dag beginnen met F1, dat is toch heerlijk!
Woahhhh weeeeer Latifi?!?
Wat een rare crash tussen stroll en latifi. Ben benieuwd wat de marshalls gaan zeggen
Wat een domme domme crash
Mooi wel dat Vettel het hierdoor redde het circuit op te gaan. Ik had het het team wel gegund als ze naar Q2 waren doorgegaan.
Wie gaat er morgen de wekker zetten? ik twijfel nog