Al heeft ie ze, gebruikt ie toch niet
Dat is afwachten. Hamilton is er nu voor in de plaats ineens. Maar ja wel1tje minder concurrentie inderdaad
Ik vermoed dat Perez op enig moment nog wel voorbij Hamilton komt.
Lekker Perez
Dit is ook wat voor Hamilton, jarenlang wordt er op je gejaagd en dan vorig jaar natuurlijk. En dan heb je dit jaar een auto waar je zo āmakkelijkā wordt ingehaald en is alles totaal anders dan wat je gewend bent.
Tsja in de formule 1 kan je de ene dag koning zijn en de andere dag loser. Geldt niet alleen voor Hamilton, maar voor iedereen trouwens.
Bijvoorbeeld Ricciardo krijgt veel kritiek steeds
Oef verstappen al bijna 1 gat van 6 seconden tot Leclerc
8 al pff
Leclerc is ook wel echt bizar snel, knap hoor.
Hij gaat opzich vandaag best goed toch?
Ja hij rijdt zeker niet slecht het ging mij meer om het idee dat Lewis de afgelopen jaren zelden zo heeft gereden.
Vettel heeft wel echt pech
Pfff Ferrari wel weer geluk met deze Safety Car.
Ahw jammer voor Vettel zeg⦠2 races missen en dan een weekend zoals dit
Laat maar ik ben nog niet wakker𤣠dacht dat Leclerc nog niet naar binnen was geweest.
Haha het is nog vroeg
Ja echt zuur voor Vettel. Hij lijkt nu net een amateur maar hij heeft dit weekend simpelweg de kilometers niet kunnen maken. Vettel heeft in mijn ogen een hoge gunfactor dus had hem toch wat anders gewenst.
Hij heeft überhaupt amper in deze auto gezeten in vergelijking met de rest. Echt zonde, ik vind Vettel ook leuk!
Het is wel spannend hoor, iedereen ligt dichtbij elkaar. Toch wel leuk seizoen dit i.t.t. eerdere seizoenen waarbij hamilton altijd iedereen wegreed.
Edit: en magnussen in de top 10! Hoop dat dat zo blijft. Ik gun Haas wel weer een paar puntjes.
Alleen Leclerc had wel iets beter grijpbaar mogen zijn van mij. Maar lijkt vandaag ook aan de Red Bull auto te liggen