Formule 1 (Deel 1)

Ja true, leclerc is wel echt on fire hoor. Maar het is toch anders dan vorig seizoenen waarbij Hamilton soms rondes voor lag en alleen Verstappen soms mee kon komen. Het was altijd Hamilton en dan 1 rondje later de rest.

Klopt! En we moeten nog zoveel races, kan echt nog alle kanten op :partying_face:

4 likes

Vorig jaar was het ook alleen maar in beeld Hamilton en Verstappen, nu zie je veel vaker de ‘middenmoot’ Ipv de voorste

3 likes

Dit kreeg ik net weer zo’n 10x te zien toen ik probeerde te casten naar tv. Zo irritant :unamused::unamused:

Ik gun perez ook wel podiumplaats! Hopelijk houdt die stand

Neeeeee

Godver

Nee :disappointed::disappointed:

Noooo :sob:

Piepzooi

Godver. Wat zuur

Pfff hoe kun je toch zoveel pech hebben :sweat:

1 like

Doei seizoen :tired_face:

Ah shit zeg

2 likes

Hopelijk kan perez dit vasthouden en krijgt zijn auto niet ook nog probleempjes

Ja hoop ik ook echt!

1 like

Huh wat is er met magnussen gebeurt. Die stond net nog top 10 en nu laatste. Of had ie nog geen pit gehad.

Edit: oke 1 na laatste

Wekker om 06.45u op zondag voor een DNF :tired_face:
Ben toch benieuwd hoor wat dat gedoe nou steeds is met die auto

3 likes

:scream:

1 like

Ja zuur wel. Zou hem nog niet meteen afschrijven, maar wordt wel rete lastig voor verstappen dit seizoen met deze auto.

Perez lijkt de auto dit seizoen wel meer onder controle te hebben, dus hopelijk kan hij nog wat uithalen.al staat die nu ook niet in de top 5 in t klassement.

Pak ff klassement erbij. Wel kut, russell en Hamilton gaan sowieso punten pakken ten koste van verstappen en sainz, die beiden zijn uitgevallen.

1 like