Formule 1 (Deel 1)

Oooh hopelijk Lando op het podium, zou leuk voor hem zijn!

Wel een stuk spannender voor de eindstand zo😁

3 likes

No freaking way, ik had in m’n pooltje Lando op 3 gegokt en toen werd ik daarmee zo hard uitgelachen door de rest dat ik het heb aangepast naar Carlos :cry:

3 likes

Pfff laat die regen nu maar wegblijven hoor, straks zit je alsnog met z’n allen in de bandenstapel.

Ik vind regenraces heel leuk maar laatste rondes regen en Lando met podium in zicht wil ik niet nog een keer meemaken… :grimacing:

6 likes

Die doet nog steeds pijn ja haha

2 likes

Ohhh yeahhhh Lando podium :orange_heart::blue_heart::orange_heart:

2 likes

Kijk ze zitten met z’n drieĆ«n🄺 cuties

5 likes

Ik vind dat soort beelden echt zo leuk om te zien, hoe die gasten buiten de race met elkaar om gaan, effe relaxed met elkaar napraten

8 likes

Norris die even struikelt :joy: en de Red Bull bromance

5 likes

Cooldown room is back!!! Awesome

:sweat_smile: :innocent:

9 likes

Jaaaa love de gesprekken die daar altijd gehouden worden. Of petjes gooien.

4 likes

Je kan ook via de browser kijken?

Wat een tijd dit :sleeping:

En pff wat een circus zeg rondom dit circuit

2 likes

Echt een rot tijd inderdaad ik zit nu zo half te kijken op mijn telefoon.

Ja ik baal ook echt dat het morgen zo laat is. Vanavond vind ik het ook jammer maar op zaterdag nog wel te doen. Ga morgen wel kijken maar begin dan sowieso alweer moe aan de werkweek. Hopen maar op een spoedige race zonder safety cars etc.

1 like

Ik kan gelukkig wel wat schuiven met werktijden en ik kan vanuit mijn bed kijken dus ik denk dat ik dat ga doen.

Hopelijk geen red flags tijdens de race

Heel veel van die rijders hebben van die hi-Tech schermen voor hun neus en Perez doet het met een blaadje :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik vrees dat er wel rode vlaggen zullen zijn morgen, gezien er gezegd wordt door de coureurs dat zodra ze van de ideale lijn af gaan ze geen grip hebben…

1 like