Oooh hopelijk Lando op het podium, zou leuk voor hem zijn!
Wel een stuk spannender voor de eindstand zoš
No freaking way, ik had in mān pooltje Lando op 3 gegokt en toen werd ik daarmee zo hard uitgelachen door de rest dat ik het heb aangepast naar Carlos
Pfff laat die regen nu maar wegblijven hoor, straks zit je alsnog met zān allen in de bandenstapel.
Ik vind regenraces heel leuk maar laatste rondes regen en Lando met podium in zicht wil ik niet nog een keer meemakenā¦
Die doet nog steeds pijn ja haha
Ohhh yeahhhh Lando podium
Kijk ze zitten met zān drieĆ«nš„ŗ cuties
Ik vind dat soort beelden echt zo leuk om te zien, hoe die gasten buiten de race met elkaar om gaan, effe relaxed met elkaar napraten
Norris die even struikelt en de Red Bull bromance
Je kan ook via de browser kijken?
Wat een tijd dit
En pff wat een circus zeg rondom dit circuit
Echt een rot tijd inderdaad ik zit nu zo half te kijken op mijn telefoon.
Ja ik baal ook echt dat het morgen zo laat is. Vanavond vind ik het ook jammer maar op zaterdag nog wel te doen. Ga morgen wel kijken maar begin dan sowieso alweer moe aan de werkweek. Hopen maar op een spoedige race zonder safety cars etc.
Ik kan gelukkig wel wat schuiven met werktijden en ik kan vanuit mijn bed kijken dus ik denk dat ik dat ga doen.
Hopelijk geen red flags tijdens de race
Heel veel van die rijders hebben van die hi-Tech schermen voor hun neus en Perez doet het met een blaadje
Ik vrees dat er wel rode vlaggen zullen zijn morgen, gezien er gezegd wordt door de coureurs dat zodra ze van de ideale lijn af gaan ze geen grip hebbenā¦