Formule 1 (Deel 1)

Mja je kan ook niet echt van NL knabbel en babbel verwachten dat ze Daniëls mooie Ozzie accent nadoen. Ze spreken Leclerc ook uit als Leklerk met een harde k

2 likes

Haha ja dat ook inderdaad. En ik geef toe ik vind knabbel en babbel gewoon niks dus valt alles ook op :joy:

Niemand kan dan ook Charles’ naam uitspreken, hijzelf ook niet meer denk ik hahaha

Hij heeft wel aangegeven dat het hem echt niets uitmaakt of mensen hem nou Sjarl, Tjarls en Lecleur of Leklerk of wat dan ook noemen :sweat_smile:

Sjarls Lechair is m’n favoriet

2 likes

Haha dan wil ik vooral horen hoe ze Bottas uitspreken zoals hij dat zelf doet

1 like

4 likes

Ik heb net een abbo op F1 TV genomen, maar nu kan ik niet buiten de app kijken? Wat een armoede? :sweat:

Ik vind het commentaar echt nog niet zo vreselijk bij Viaplay. Het analyseren vooraf en daarna daarentegen.

4 likes

Wij krijgen het commenteer niet veranderd en hebben nu Engels commentaar maar vinden dat echt helemaal niks.

1 like

Ik vind het commentaar (op viaplay) nog redelijk, was ook geen fan van Olav Mol, maar dat die stream zo vaak hapert vind ik wel echt heel irritant :grimacing:

1 like

Als ik dit soort comments lees vraag me af of dat niet mrt je internet maken heeft? Hier bleef die alleen in het begin even hangen en verder loopt die perfect.

Ja vast haha, maar vind het dus kut dat ik mn internetabbo dan ook nog moet gaan upgraden, naast het viaplay abbo, duur grapje wel.
Maar ik ga nog even kijken of ik hier ergens nog een old skool internetkabel heb en of dat het beter maakt

1 like

Dingen die je een jaar geleden niet had verwacht:
– Een Mercedes in gevecht met een Alpha Tauri, achter een Williams
– Lewis die gelapt gaat worden door Max
– Vettel op 7
– Haas in de top 10

12 likes

Oooeeff pijnlijk, Lewis op een rondje gezet

Is toch bizar hoe groot het verschil opeens kan zijn tissen het ene en het andere seizoen

2 likes

Leuk dat ze bij McLaren iets anders proberen qua bandenstrategie, maar ik durf toch wel met enige zekerheid te zeggen dat de harde band nu niet de goede keus is… :grimacing:

Edit: ik neem mijn woorden natuurlijk met heel veel liefde terug als Ricciardo straks als enige nog banden over heeft in ronde 63

Niks te verliezen dus gewoon experimenteren.

Moet ook wel pijnlijk zijn voor Hamilton dat Russell steeds sneller is. Zou dat komen doordat hij ook wel gewend is in een langzamere auto te rijden?

Nja hij deed op die medium nog wel even mee met dat treintje tussen plek 12-16 volgens mij! Dus vind het alsnog best een gewaagde keuze. Maar lijkt me echt supertof als t wel werkt haha

Damn Pierre die Lewis zo lang achter zich houdt!

En bottas is de lachende 3e :smiley:

8 likes

Ahh dit vind ik dan ook wel weer sneu voor Leclerc. Maar podium voor Norris!

1 like