Formule 1 (Deel 1)

Hahaha lekker awkward dit. Vragen ze nu of hij zijn tshirt aan doet? :rofl:

Edit: hahaha deze chaos

1 like

Dit is het beste van de hele race

1 like

Ze krijgen ook allemaal zo’n American football helm

Het lijkt wel een popconcert met dat podium

1 like

Charles kan amper overeind blijven
Carlos en Max lekker laptimes praten :joy:

2 likes

Wtf zijn deze helmen :joy::sweat_smile:

2 likes

Cooldown was wel ff genieten. En nu ook wel. Leuke race ook, fijn dat Sainz 'm uit kon rijden en knap gedaan van max!

1 like

Oh moet je voorstellen als Vettel nu op dit podium zou hebben gestaan, die zou uit protest er weer zijn afgelopen denk ik :joy: Of Kimi haha die is blij dat hij weg is

3 likes

Soms vind ik Horner en Gerri Halliwel echt als een soort trotse ouders naar Max kijken.

9 likes

Wat een avond

Edit:

Wat een avond x2

7 likes

Dit vat het goed samen :rofl:

3 likes

Zitten er weer paaseitjes klem? Zn stem piept een beetje

Eerste Q3 ooit voor Mick!

2 likes

Heh nee toch?

Oh ik dacht ze net zeiden dat de tijd van Lando gedelete was vanwege track-limits? Heb 'm daarna even afgezet haha

Jaa dat klopt inderdaad. Ik dacht dat hij een keer eerder Q3 gehaald had. Maar dat kan ik ook mis hebben haha

1 like

Ohhh op dat punt bedoelde je haha, oh ja ik quote alleen maar de commentator :joy:

3 likes

Poh knap hoor van Leclerc! Maar denk dat Verstappen morgen (mits de auto goed meewerkt) ook wel sterk kan zijn in de long-runs.

Lando Norris gaf gisteren al aan zich niet lekker te voelen, maar lijkt vandaag helaas nog niet echt beter. Zat tijdens de drivers parade onder zn paraplu in een hoekje weggestopt :grimacing: Vooral hooikoorts maar lijkt me flink kut rijden! Arme jongen :pleading_face:

Blijkbaar was Alpine ook bezorgd, maar die tweet hebben ze weer verwijderd :eyes:

3 likes

Zo Lewis gooit ook snel de handdoek in de ring :open_mouth: