Formule 1 (Deel 1)

Jaa dat klopt inderdaad. Ik dacht dat hij een keer eerder Q3 gehaald had. Maar dat kan ik ook mis hebben haha

1 like

Ohhh op dat punt bedoelde je haha, oh ja ik quote alleen maar de commentator :joy:

3 likes

Poh knap hoor van Leclerc! Maar denk dat Verstappen morgen (mits de auto goed meewerkt) ook wel sterk kan zijn in de long-runs.

Lando Norris gaf gisteren al aan zich niet lekker te voelen, maar lijkt vandaag helaas nog niet echt beter. Zat tijdens de drivers parade onder zn paraplu in een hoekje weggestopt :grimacing: Vooral hooikoorts maar lijkt me flink kut rijden! Arme jongen :pleading_face:

Blijkbaar was Alpine ook bezorgd, maar die tweet hebben ze weer verwijderd :eyes:

3 likes

Zo Lewis gooit ook snel de handdoek in de ring :open_mouth:

Nep sportman ben je dan hoor.

Niet Verstappen :sob:

1 like

Nja, als je aan je auto merkt dat je toch nog schade hebt, en je weet dat de kans echt 0 is dat je van 20 naar de punten gaat rijden, is het opzich wel een logische afweging denk ik

1 like

Ik gilde nogal hard over de camping denk ik :sweat:

3 likes

Van alle dingen aan zo’n auto die stuk kunnen gaan, zou je toch verwachten dat een fucking DRS knopje het wel moet doen :eyes: :grimacing:

2 likes

Ik luister via de radio want we zitten in de auto en het grappige was dat we net even op de spottersplek bij Schiphol zaten en rond 3 uur gingen er nog zo’n drie andere radio’s aan :rofl:

2 likes

Ugh drs

Blimey!

3 likes

Wooow russell net

Wauw George is wel echt on fire!

Jaaaaa go go go! Wel sneu voor leclerl

Russel rijdt wel goed hoor. En wat zuur voor LeClerc

Ah gerum Leclerc

Oh mennnn wat KAK voor Leclerc zeg, pfff
Wel een mooi gevecht Russell en Max

2 likes

Hoe zal Lewis nu naar Russel kijken? Want zo’n verschil in vrijwel dezelfde auto? En hoe gaat het met Toto?

1 like