Formule 1 (Deel 1)

Dit… heb altijd zoiets van ge wit ooit nooit nie

2 likes

Werd ook helemaal kriebelig toen de commentatoren van Viaplay een paar rondjes van tevoren het al hadden over Max zn overwinning en dat hij alle controle over z’n auto had. DON’T JINX IT!!! :joy:

2 likes

Vandaar al de berichten op social media.

1 like

Ah sneu, knap nog om zo te finishen dan

2 likes

Ahh zielig! Wel echt heftig om dan nog bijna 2 uur te moeten racen in 40 graden

1 like

Kijkt iemand de quali van Monaco? Perez crashed vlak voor de tunnel en Sainz knalt er bovenop omdat ie (volgens zijn eigen boardradio) de gele vlag heeft gemist.

2 likes

Ja dat ie dat over de boardradio gooit is niet zo handig, realistisch gezien denk ik dat ik wel snap dat je hierop nauwelijks kunt anticiperen (ook al word je als coureur keihard getraind op reactiesnelheid)

Jep ben benieuwd of hij nog een reprimande krijgt, kan hij niet gebruiken. Ik dacht echt dat Checo op 1 of 2 zou komen!

Oehhh ik lees iets over flinke kans op regen in Monaco morgen… dat zou interessant zijn

4 likes

Ik debj dat de marshalls bijna geen tijd hadden om geel te zwaaien.

HET REGENT

3 likes

Oeh regen en Monaco. Zin in!!!

1 like

Yeahhh leuk dit! Of nja, zal je net zien dat al mn favorieten van de baan glijden en de rest doorrijdt, maar belooft wel iets spannender te worden dan een gewone Monaco race zo!

Ik heb echt het idee dat het weer in een paar minuten is omgeslagen (tuurlijk was de regen voorspeld) ik was nog even boven wat aan het doen met de voorbeschouwing op de achtergrond en nu zet ik de tv beneden aan en is het regen.

1 like

Oeh die regen!

Heel benieuwd!!

1 like

Zin in! Vind de strijd om het kampioenschap veel leuker dit jaar merk ik.

Spa vibes… als het blijft regenen

2 likes

Ik vond dat echt hilarisch toen, was natuurlijk allemaal kut en de fans die daar in de regen stonden te wachten op niets, maar al die shots van jeux de boules bij de marshals, slapende Lando, voetballende Seb en Mick :joy:

5 likes

Haha wat kut, ben je in Monaco bij de GP, regent het zo. Er is ook zoveel te doen en te zien rondom het circuit dus echt jammer, zal wel wat minder zijn nu