Formule 1 (Deel 1)

Lekker perez!

5 likes

Leclerc :frowning:

1 like

Dank Bottas :bouquet:

Lewis heeft wel wat schade nog volgens mij, en hij moet natuurlijk langs al dat verkeer dus niet echt goed te vergelijken denk ik. Maar ondanks dat, ook als ze side to side zouden racen is George wel echt veel beter dan iedereen had verwacht zeg! Zal niet goed zijn voor Lewis zn zelfvertrouwen :joy: En denk dat Toto een nieuwe favoriet aan het krijgen is :eyes:

Edit: oh wow, zie opeens dat Lewis inmiddels op P7 zit? Dat doet ie best aardig haha

2 likes

Klopt helemaal wat je zegt wat betreft de race van vandaag maar Russel heeft de Mercedes volgens mij wel beter onder controle.

2 likes

Toch even mijn oranje Max bril op: hoe fijn dat Max en Checo nu op een en twee rijden. Voor het wk is dit wel lekker.

2 likes

Ja en ook superknap hoe consistent George is, geen grote fouten of rare dingen, gewoon toch steeds, ook met soms slechte auto, naar voren rijden! Echt een goeie

Jammer dat ik hem nog steeds een beetje irritant vind na zn Imola incident met Valtteri vorig jaar haha

1 like

Hopelijk komt die voor Russel de baan weer op

Wel knap Hamilton van 17e naar 5e plek!

2 likes

Arme Checo

4 likes

Ja had hem ook wel de overwinning gegund

2 likes

Absoluut, ik snap de tactiek volledig maar ik had het Checo, helemaal deze week, echt gegund. Maar ik vind het wel heel mooi om te zien dat Max eindelijk een teamgenoot heeft waar hij wat aan heeft.

2 likes

Mick :smiling_face_with_tear:

1 like

Knap hoor van Hamilton

1 like

Jeetje Hamilton, wat goed

1 like

Ik vind die live drone maar kut.

5 likes

Ja ik ook haha

2 likes

Whaha ja daar wordt je echt misselijk van