Lekker perez!
Leclerc
Dank Bottas
Lewis heeft wel wat schade nog volgens mij, en hij moet natuurlijk langs al dat verkeer dus niet echt goed te vergelijken denk ik. Maar ondanks dat, ook als ze side to side zouden racen is George wel echt veel beter dan iedereen had verwacht zeg! Zal niet goed zijn voor Lewis zn zelfvertrouwen En denk dat Toto een nieuwe favoriet aan het krijgen is
Edit: oh wow, zie opeens dat Lewis inmiddels op P7 zit? Dat doet ie best aardig haha
Klopt helemaal wat je zegt wat betreft de race van vandaag maar Russel heeft de Mercedes volgens mij wel beter onder controle.
Toch even mijn oranje Max bril op: hoe fijn dat Max en Checo nu op een en twee rijden. Voor het wk is dit wel lekker.
Ja en ook superknap hoe consistent George is, geen grote fouten of rare dingen, gewoon toch steeds, ook met soms slechte auto, naar voren rijden! Echt een goeie
Jammer dat ik hem nog steeds een beetje irritant vind na zn Imola incident met Valtteri vorig jaar haha
Hopelijk komt die voor Russel de baan weer op
Wel knap Hamilton van 17e naar 5e plek!
Arme Checo
Ja had hem ook wel de overwinning gegund
Absoluut, ik snap de tactiek volledig maar ik had het Checo, helemaal deze week, echt gegund. Maar ik vind het wel heel mooi om te zien dat Max eindelijk een teamgenoot heeft waar hij wat aan heeft.
Mick
Knap hoor van Hamilton
Jeetje Hamilton, wat goed
Ik vind die live drone maar kut.
Ja ik ook haha
Whaha ja daar wordt je echt misselijk van
Dan nog liever die camera die in pit een spin maakt hahaah
Toch weer blij als Max heelhuids de finish behaald
Whahaha serieus, arme Seb