Formule 1 (Deel 1)

Wat is Hamilton af en toe toch kinderachtig, als het niet gaat zoals hij wil gaat hij mensen (in dit geval
Alonso) ‘that guy’ noemen.

3 likes

Ik gun het perez wel, zou zo zuur zijn als je het in de laatste 2min verliest

3 likes

Zo gegund aan Perez. Mooie overwinning en Max toch nog derde dus dat is lekker.

6 likes

Superleuk voor Checo, gun het hem zeker, maar had zo graag Carlos zien winnen! :pleading_face:

En arme arme arme Charles. Maar, positief: hij heeft een Monaco-race gefinisht!!!

3 likes

Leuk hoor voor Perez! Hahaha bijna vol op z’n muil

1 like

Hoorde jullie wat Checo tegen Horner zei? ‘I signed too early’ :joy:

4 likes

‘I signed too early’ aldus Perez :sweat_smile::face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Wat bedoelt hij daarmee dan? Het ontgaat me even @McApple

Nouja ik zou hier dus uit opmaken dat hij ergens anders gesigned heeft. Als het om een Red Bull contract gaat mis ik de grap😅. We horen het vanzelf

Checo zijn contract liep officieel nog tot (uit mijn hoofd) eind dit jaar (2022) Red Bull heeft aldoor gezegd dat ze pas deze zomer iets zouden zeggen over het verlengen van Checo zijn contract maar uit deze opmerking kan je dus opmaken dat hij waarschijnlijk al heeft bijgetekend.

Oooh ik dacht juist dat hij wel bij Red Bull getekend heeft, maar nog voor het winnen van deze race. Dat hij met de winst een betere onderhandelingspositie zou hebben. Maar geen idee haha, denk ook niet dat 1 race daar veel voor zou uitmaken

5 likes

Kijken jullie ook Indy500 trouwens? Echt jammer van VeeKay! Ik ben nu voor Ericsson :sweat_smile: zou ik echt tof vinden voor hem haha

1 like

Ik keek het wel toen ik nog Ziggo had maar nu niet meer want ik vind en Viaplay en Ziggosport afsluiten een beetje te duur worden. En helaas ken ik niemand die zijn ziggo inlog wil delen :joy:

1 like

Haha ja ik zit dus te kijken via een of andere illegale stream op een oude laptop (zodat ik m’n huidige niet vol gooi met virussen).

Maar dat vind ik ook echt een groot nadeel aan dat ViaPlay F1 heeft nu. Je hebt niet meer alle autosport onder 1 abonnement.

2 likes

Ja ik vind dat ook een van de nadelen. Ik mis soms ook best wel gewoon de voor/nabeschouwing van bijvoorbeeld Robert Doornbos bij de F1. Ik kan gewoon niet wennen aan de mensen bij Viaplay.

1 like

Zo heb ik hem ook geinterpreteerd hoor. Dat hij nu meer geld had kunnen krijgen nu hij weer had gewonnen!

Edit: ahhh Checo :heart_eyes:

7 likes

Ahw Ericsson heeft echt de Indy500 gewonnen 🥹 toch wel beetje een middelvinger naar iedereen die hem uitlachte toen ie F1 reed

1 like

Max en perez krijgen geen straf voor uitrijden van de pit over de gele streep. Was protest van ferarrie.

2 likes

Hij heeft inderdaad verlengd!

4 likes

Waarom heeft Viaplay nu weer geen geluid?! Wat ergerlijk zeg. Als je dan als ‘alleenheerser’ die rechten claimt, doe het dan goed

—-
Okee dat was nog redelijk snel opgelost