Lekkere start voor Perez
Lekker Perez!
Ahh, arme Charles wel
leuk die poles, maar je krijgt er zo weinig punten voor
Je ziet wel echt goed hoe die nieuwe auto’s er voor zorgen dat ze zo dicht op elkaar kunnen rijden .
Voor degene die het nog niet kenden, ik vind de site van mclaren altijd heel leuk om erbij te houden tijdens de race:
Je kunt dan live al hun teamradio zien en ook commentaar en overwegingen vanuit de pitmuur enzo.
Wel interessant, want ze gaven eerst Daniel team orders om achter Lando te blijven, maar daarna zei die dus (wat net ook in beeld was) dat hij sneller denk te zijn. Spicyyy
Ach arme Sainz weer een dnf
Die man heeft echt een kutseizoen tot nu toe
Neeee Carlos
Ja zo sneu.
Ik zou echt dikke stress hebben als ik in een pitcrew zou werken, dat is echt milliseconden-werk
Nog 'n beetje vroeg in de race natuurlijk maar ben heel benieuwd of Red Bull (als alles zo blijft) gaat voor team orders?
Nu misschien nog wel. Ik denk wel dat als Perez meer gaat winnen hij dat niet meer gaat opvolgen en ze dat ook weten, Perez is er vrij duidelijk in dat hij ook voor de titel wil gaan.
Lijkt me niet, volgens mij heeft Horner pas nog gezegd dat Perez er ook prima voor staat in het kampioenschap en ze dus niet alles op Max zetten
Hij zei toen letterlijk “its not Max Verstappen Racing”
Ik leef echt voor dit soort drama. Zeker ook als er geen teamorders komen, Perez wint, en Jos Verstappen weer gaat huilen
Vettel jong. Pfff
Ik verwacht het niet echt voor vandaag. Met de huidige stand blijf Verstappen op een in het WK zolang hij op twee finished en Perez passeert volgens mij LeClerc is het WK. Daarnaast heeft Horner ook wel gezegd dat het niet alleen om Verstappen draait.
Nou dat was sneller dan verwacht haha
Dat ging toch wel weer vrij makkelijk
Jeetje dat gestuiter van Hamilton. Hij verdient echt een betere auto
Wel teamorders dus