Formule 1 (Deel 1)

Wat een quali :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

3 likes

Jaa zo leuk voor Sainz! Eindelijk pole :heart_eyes:
En supervet in de regen. Die spin van Max ook, supervet dat ie hem hield haha

Oh en wel suf dat hij zo uitgejoeld werd bij het interview. Er zijn nog steeds een hoop zure Britten. :sweat_smile:

2 likes

Woooow

Oei wat een start dit

2 likes

Shit hey ik vind het maar niks dat we nog niks over Zhou weten

2 likes

Wauw wat een start en wat een crash op de achtergrond

1 like

Nee indd

De tandjes

Wowowow.

Ene kant blij dat we niets zien (grosjean incident 100x herhaling), andere kant shit hoe gaat het?

Hoop dat alles goed is… ze laten iedereen zien behalve Zhou

Nee duurt erg lang…

Het zegt wel genoeg dat er geen herhaling wordt getoond. Als er geen herhaling is is er wel wat aan de hand

1 like

Ja dat was bizar, hoe vaak dat werd herhaald…

Russell liep wel redelijk rustig weer terug naar zn eigen auto dus ik ga er maar vanuit dat die weet dat alles oke is met Zhou

3 likes

Hoop zo dat er niks aan de hand is :pray:t3::pray:t3: En dat het alleen lang duurt omdat de auto ondersteboven ligt…

Toen begonnen de herhalingen pas toen bekend was dat Grosejean levend en wel uit de vuurzee was gestapt.

Ook bij Ziggo toen vanuit de studio?

Nee dat was al eerder

Nee hoor, ik vind dit een beetje paniek zaaien. Er wordt gewoon niks herhaald totdat 100% duidelijk is iedereen oké is en zelfs daarna worden zware crashes niet herhaald (bv die crash van Mick, behalve op die trash viaplay).

4 likes

Wat kwamen de Ferrari’s slecht weg joh

Het is geen paniekzaaien het is gewoon protocol. Kort gezegd: zolang iemand zelf uit de auto stapt worden de crashes getoond. Zodra duidelijk is dat het okay is met iemand wordt de herhaling ook vrij gegeven en is het foute boel dan wordt het niet meer uitgezonden. En zolang de situatie van iemand niet duidelijk is wordt alles uit beeld gehouden/niet herhaald.