Ze hadden de verkeerde band/banden klaar liggen.
Echt ik HAAT Viaplay! GP was voor mij gewoon niet te vinden via de app, niet in hoofdscherm, mijn lijst of zoekfunctie dus kon niet op tijd inschakelen. Uiteindelijk via de webbrowser geprobeerd en dan constant dat gekut dat er al in twee browsers wordt gestreamd. Nu eindelijk voor elkaar gekregen via m’n laptop maar is er weer een fout met streamen naar de Chromecast. ZO vervelend.
Pfffff prutsers
Hoe ik t begrijp uit de Mclaren app probeerden ze te double stacken maar ging het daar heel traag/mis?
“Late call for Lando and a long stop as the second car in the double shuffle. Daniel’s out in P12, Lando’s P18.”
Edit: oh noooooo
Wow zo in de close up ziet het er nog ellendiger uit, wat een armoe
Ondertussen zit Lando nog steeds vast achter Alex
Is dit de dag van de belabberde pitstops ofzo?
Max is niet blij
Oooooh Yuki, safety car ook, lekker voor
Edit: ok Max zit er wel voor
Ik vind dit echt veel te spannend allemaal want ik krijg steeds weer hoop voor Carlos ben wel heel benieuwd waarom ze voor hard en niet medium hebben gekozen, zal je zien dat t weer misloopt op Ferrari strategie
Echt heel boeiend al deze radio’s waar je toch geen reet van verstaat
Oh ik vind dit wel echt ontzettend spannend hoor!
Wat een spanning die laatste rondes tussen Verstappen en Sainz. En zowaar Lewis weer eens op een podium.
Leuke race! Erg spannend.
Hamilton op het podium is wel een verrassing.
Oh wat had ik het Carlos gegund. Maar wel blij voor hem dat hij het nu net niet haald op pace en niet omdat Ferrari weer eens een domme strategie heeft of een slechte pit. Hij heeft echt supergoed gereden
Alsof het voor Mclaren nog niet pijnlijk genoeg was allemaal, heeft Norris een 5 second tijdstraf voor speeding in the pitlane
Nelson Piquet heeft Hamilton blijkbaar in een podcast een paar maanden geleden voor het N-woord uitgemaakt en wordt daar nu goed voor aangepakt.
Reactie van Hamilton vind ik heel sterk
Zo jammer dat het nog steeds nodig is.
Nelson Piquet is de vader van Kelly - vriendin van Max.
Gezellig daar.
Yep ben ook wel benieuwd naar de reactie van Verstappen als hij hier naar gevraagd wordt.