Klopt. Maar je kan wel aanpassingen doen aan de vleugel
Ondetussen heeft volgens mij niemand echt meegekregen dat Albon ook een flinke klap gemaakt heeft, is naar het ziekenhuis geweest voor onderzoek etc, gelukkig is alles oke met hem ook
Klopt. Ik poste het tijdens de race bij de eerste stop.
Ik had een tijdje geleden naar wat teams/drivers brieven gestuurd voor driver cards (jaja, echte fangirl ). Schijnt dat je vaak geen reactie krijgt of soms maanden later, maar kijk wat ik zaterdag na 3 weken in mān brievenbus vond:
Ik zag ook zoān video voorbij komen dat de marshalls naar hem toe kwamen na zān crash, maar dat hij gebaarde dat ze naar Zhou toe moesten gaan š„¹ terwijl hij er ook echt niet zo goed aan toe was idd.
Ooh superleuk! Ik heb vorig jaar(en na maanden) van mercedes kaarten gekregen. Was al helemaal vergeten toen dat ik die via de website had gevraagd
Gaat er iemand komende week naar Oostenrijk?
De Nederlanders die juichen als Hamilton eraf vliegt gedraag je nou gewoon eens joh.
Zo Lewis Hamilton knalt ff in de muur. Wat ik dan wel jammer vind is dat het oranje publiek staat te juichen.
Ja echt beschamend dit.
Zo nog een Mercedes er af
Zijn er aanpassingen geweest bij Mercedes dat ze zo makkelijk uitbreken?
In Engeland doen ze het ook. Juich gewoon als er iets leuks gebeurd in plaats van deze onzin
Ja klopt vorige week was het ook dus ik snap wel waar het vandaan komt alleen vind ik het zo niet bij de F1 horen.
Ik ben nu in Oostenrijk, en het gejuich was echt oorverdovend
Engelse media spreken er ook schande over⦠Vorige week ook boe beroep bij Max maar vind klappen voor crash nog wel next levelā¦
Uhhh dat zag er vreemd uit, Alonso met de bandenwarmers nog om op de startgrid
Jaa en nu Zhouā¦
Leuk al zoveel drama voordat de lichten uberhaupt uit zijn
Zal je zien dat er tijdens de race niks meer gebeurt
Ik vind Sprints tot nu toe echt heel saai dus zou me ook niets verbazen.
Maar hou toch weer hoop dat een paar tegenvallers (Lando, Seb) opeens wonderbaarlijk naar voren weten te klimmen