Formule 1 (Deel 1)

Een knokkende Sainz en Leclerc is wel leuk!

Wat shit voor Gasley, die gaat ook niet lekker dit seizoen

2 likes

Ferrari fight, love it, ben alleen bang dat die elkaar er nog eens af gaan duwen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Oh Pierre :cry:

Echt ferrari fight

1 like

Dit is de nieuwe Rosberg - Hamilton :joy:

Love it and hate it tegelijkertijd hahaha

Jammer dat Ferrari niet zo’n teamstream heeft zoals Mclaren bv, dat je live de teamradio’s mee kan lezen, ben heel erg benieuwd :sweat_smile:

2 likes

Aiii… voor Seb gaat t niet gebeuren

Oehhh jaaaa bij Ferrari zou ik nu ook wel een fly on the wall willen zijn ja!!

1 like

Perez is goed bezig

2 likes

Maar wel knap hoe hij hem gewoon weer uit het grind haalde! :star_struck: Ik neem mijn woorden terug trouwens, dit is zeker geen saaie sprint!

1 like

Wat zat er in het ontbijt van Perez zeg, wow

2 likes

Tequila! Bewijst maar weer hoe snel die Red Bull is zeg, bizar. Ben ook echt verbaasd hoe goed die Haasen (Haassen? Haazen? Haas’?) het volhouden, love it echt, kijk Mick verdedigen dan :heart_eyes:

1 like

Ik vind Mick sowieso steeds beter rijden. Vorige week de battle met Max maar nu ook met Lewis.

5 likes

Wauw schumacher

1 like

Lewis echt :woman_facepalming:, zodra het niet lukt gaat ie weer zeuren over de boardradio

2 likes

Wat zei ie, kreeg t niet helemaal mee in de drukte van een ander sportevenement waar ik sta, haha

Kudos voor Schumacher hoor, heel knap.

Het valt me op dat we de laatste weken echt weinig van Bottas zien. En hetzelfde voor Norris en Ricciardo eigenlijk.

1 like

Hij zei dat Mick vier keer van de baan was gegaan en het kan natuurlijk zijn dat ik niet goed heb opgelet maar volgens mij heeft niemand Mick van de baan zien gaan (behalve Lewis dan)

2 likes

:joy: :joy: whahaha ik ben zo benieuwd

1 like

Hahahaha wat zou ie gedaan hebben :rofl::rofl:

Eerder weggelopen blijkbaar haha. Er staan op youtube wat filmpjes van een paar jaar geleden toen ze als proef een paar keer een camera bij de drivers meetings hadden. Zou echt top zijn als ze dat weer invoeren, maar blijkbaar waren veel van de drivers geen fan :sweat_smile:

3 likes

Ik vond die videos echt geweldig. Seb die iedereen aan t verraden was, de verbaasde blik van perez. Geweldig

2 likes

image

4 likes