Formule 1 (Deel 1)

Hij is denk ik net te lang doorgereden.

Wel zuur hoor voor Leclerc!

1 like

Ja echt! Hij was goed bezig

Die gast heeft wel echt pech zeg hoor, jemig

Och die schreeuw ging even door merg en been hoor🥺

2 likes

Wordt weer als vanouds Verstappen Hamilton

Verstappen die over de boordradio vraagt of Leclerc oké is zegt wel veel over hun verstandhouding, dat had hij bij Hamilton echt nooit gedaan (en andersom ook niet)

3 likes

Hopelijk kan Perez nog voorbij Hamilton want zodra LeClerc pech heeft krijgt Lewis mooie podiumplaatsen in zijn schoot geworpen.

1 like

Wat zuur dit :joy: als een kundige driver pech heeft (wat Leclerc niet had, want het was zijn eigen schuld), dan heeft daar toch iedereen voordeel van?

5 likes

Deed ie bij Hamilton ook gewoon!

1 like

:smiling_face_with_tear:

1 like

Ik overweeg dit weekend de race bij te wonen want ik ben dan toch in de buurt, heeft iemand een idee hoe je nog aan (betrouwbare) kaartjes kan komen?

Het is een long shot maar voor hetzelfde geld verkoopt iemand hier (of via via) zijn kaarten.

1 like

Vettel stopt na dit seizoen met racen :cry::cry::cry::cry:

2 likes

:cry: :cry: :cry:

Hoop dat dit niet het enige is waar hij zijn nieuwe insta account voor gaat gebruiken, hoop dat ie ons wel op de hoogte houdt hoe hij bijenhotels bouwt en protesteert tegen klimaatverandering enzo :smiling_face_with_tear:

6 likes

Oh neeeee Sebje

1 like

Jammer! Maar wel begrijpelijk opzich.

2 likes

Ik ben onderweg naar Boedapest nu. :hugs:

Alleen nog geen tickets dus als iemand via via tickets kan aanbieden, hoor ik het graag!

4 likes

Hoop dat het je lukt om tickets te scoren!!

Helaas niet, hoop dat je toch nog kaartjes kunt vinden! Of anders bij de uitgang/hotel gaan staan en proberen nog wat drivers te spotten haha

1 like

Selfie met bae (Norris) :hot_face:

3 likes