Hoe kan zoiets nou gebeuren… Hoe kan je nou zo’n statement naar buiten brengen terwijl er geen contract getekend is. Zo raar allemaal
Ze maken er wel lekker een soap van zo tijdens de zomerstop zeg.
Zal het een fout van de media afdeling zijn geweest met te vroeg publiceren oid? Anders kan ik het me ook totaal niet voorstellen waarom je iets zo publiceren zonder een officieel contract.
Williams komt vandaag om 16:00 met een announcement dus ben benieuwd
Zolang ze Nick de Vries maar aankondigingen
Ik hoop echt heeeel erg op Nyck de Vries! Hoe tof zou dat zijn, twee Nederlanders tegelijk in F1.
Nyck is echt zo’n arrogante bal hoop juist niet op hem
Zou ook zomaar eens Logan Sargeant kunnen zijn. Ik ben er in ieder geval niet van overtuigd dat het De Vries gaat zijn.
Misschien announcen ze Piastri wel, alles kan
Dat. Zou. Wat. Zijn.
Aangezien Piastri zo stellig is in ‘I will not be driving for…’ acht ik het niet eens uitgesloten, omdat het zo resoluut klinkt, alsof er geen zaken gedaan worden met Alpine. Als je dat wel zou willen, zou je dat toch anders formuleren lijkt me. ‘I will not be driving but I am open to discuss’ oid.
Echt gênant zou het zijn als Williams nu gaat aankondigen dat ze Piastri hebben binnengehaald.
Albon blijft volgend jaar! Niet heel spannend dus haha
Alexxxx!!
Jaaa wel spannend, ik ben fan van Alex
Ah dat vind ik tof Go Alex!
Haha anticlimax, het was niet eens in me opgekomen dat hij weg zou moeten dus dit was niet helemaal de aankondiging die ik had verwacht. Eerder Latifi eruit, Piastri erin.
Deze is echt scherp.
Zoals ik het nu lees Ricciardo eruit bij McLaren, Piastri erin. Maar R heeft nog een contract lopen en McL wil dat oplossen door R weg te zetten bij Alpine. Bijzonder.
Ze gaan echt lullig om met Ricciardo bij McLaren zeg, bahbah
Eens, maar aan de andere kant bakt hij er echt helemaal niks van dit seizoen.
Wel echt de man van de slechte carrière-moves:
Weg bij Red Bull omdat hij niet verslagen wilde worden door een kind
Naar Renault waar het wel oké was, maar daar weg met ruzie omdat hij naar McLaren ging
Bij McLaren verslagen door een kind
En dan nu weer terug naar Renault/Alpine?