Ja en volgens mij zakt LeClerc een plaats naar 6 vanwege een penalty (noem je dat zo?)
Wat een race! Prachtig.
Volgende week ook zoân race
Dan ben ik jarig, dus ze gasn verdomme hun best maar doen!
Ik hoop op een mooie overwinning als verjaardagscadeau voor je!
Zijn er nog mensen die volgende week er live bij zijn?
Jazeker!!
Ik wil wel, maar de tickets zijn echt duur
Het is wel echt worth it!
Lando Norris schijnt weer single te zijn en⊠hij schijnt dit weekend ook nog eens in Zandvoort te zijn dus grijp je kans
Neem een tas stroopwafels mee!
Denk je dat Ferrari incompetent is, komt Alpine er een schepje bovenop doen:
Samenvatting:
â in November 2021 hadden Oscar en Alpine een soort van overeenkomst gemaakt, niets getekend, het contract zou binnen 10 werkdagen komen.
â Uiteindelijk 4 dagen (!!) voordat het seizoen begint, in Maart 2022, krijgt Oscar alleen een contract voor 2022 als reservecoureur bij Alpine, nog niets over 2023 en verder, dat zou nog komen want ze hadden het zo druk met pre-season.
â Omdat er haast was en er allemaal geen tijd was, heeft de juridisch persoon van Alpine boven hun overeenkomst uit November âlegally binding Heads of Termsâ gezet, maar Oscar heeft alleen een versie gehad zonder dat.
â Alpine wilde hem 2 jaar in Williams zetten en dan daarna naar Alpine. Maar aangezien dat 1) lang duurt en 2) Alpine dus een fucking shitshow is, is hij verder geen kijken.
Wat bizar van zoân groot bekend team dat ze zoiets niet op orde hebben zeg. En vind het ook sneu voor Oscar dat hij zoveel gezeik over zich heen kreeg over dat hij niet loyaal was naar Alpine en dat hij niet zoveel moest relschoppen terwijl hij nog niet eens in F1 had gereden. Hoop dat ie de verwachtingen waar maakt!
Ja wat een troepje maken ze ervan zeg. McLaren doet het ook niet veel beter, die hebben Piastri blijkbaar op 4 juli laten tekenen en Ricciardo 2 weken later nog openlijk laten verkondigen dat hij echt bij McL blijft en zân contract uit dient.
Ik lees nu trouwens Ricciardo reservedriver bij Mercedes en Gasly naar Alpine. Wordt leuk, het schijnt dat Ocon en Gasly echt een hekel aan elkaar hebben.
Edit: god wat een sneuneus die vuurwerk op de baan gooit
Edit2: HAHAHA en duiven op de baan
ugh, rode vlag door die rookbommen
hahah die duiven ook
Dat kan nooit een F1 liefhebber zijn
Haha, Amsterdamse duiven kijken nergens van op.
Wat heb jij gedaan vandaag? Ik ben duivenverjager op het circuit
Ieder zân vak
Pffff wat een stelletje asoâs met die oranje rook
ja zou wat zijn als het dan weer rood werd en max zijn tijd niet meer kon verbeteren. Zit je dan met je rot flares als âoranje fanâ
Ja hebben ze het zelf voor Max verpest, zou echt heeeel naar zijn. Gelukkig lijkt het mee te vallen
Pff hoop dat ze morgen de rookbommen gewoon bij zich houden. Verpest het weer voor de rest.